HELP! rare weegschaal???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 15:41

Hoi!!!

Ik heb ff een vraagje. Wij hebben thuis een digitale weegschaal, maar volgens mij is ie een beetje vaag. Gisterochtend heb ik me namelijk gewogen en woog toen 56 kilo en toen woog ik me 's avonds en toen woog ik 58 kilo!!! Hoe kan dat nou Verward ?

Je kunt toch niet 2 kilo in 1 dag aankomen? Ik heb dat wel vaker.
Ik heb gister alleen gegeten:
's ochtends, bakje muesly
's middags, nix (was bij Kanjer)
's avond 3 pannekoeken

en ik heb veel water gedronken.

Ik ben niet aan het lijnen maar let wel gewoon op wat ik eet. Maar hebben jullie ook zo'n rare weegschaal of kun je 's avonds gewoon zwaarder zijn?? Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 16:00

Volgensmij ben je 's avonds gewoon zwaarder.
Tijdens het slapen verlies je een paar liter vocht door het zweten, dat zou goed wel eens een liter of 2 kunnen zijn, zeker als het warm is.

Maar eeh, als jij overdag 2 liter water drinkt en dat niet meteen uitplast ben je ook simpelweg 2 liter zwaarder hoor Knipoog

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 16:07

He Bart dat is best een slimme opmerking! Volgens mij heb je gelijk. Daar had ik nog niet aan gedacht.
Hihi dankjewel Lachen !!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:28

Ja joh daarom moet je ook niet elke dag wegen maar 1 keer in de week anders zit je met die schommelingen.
Lachen
Was laatst een programma op tv, ging ook over lijnen en een deelnemer was net naar de wc geweest, draaide zich om en had gezegd: "nou daar ligt wel weer voor een pond" *LOL* Misselijk

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:26

s'avonds ben je altijd zwaarder. Je hebt immers overdag gegeten.
het beste is om s'ochtends te wezen nadat je naar de plee bent geweest(overtollige ballast lozen scheelt weer iets Haha! )
Moet je ongesteld worden dan ben je ook altijd ff zwaarder. Bij mij scheelt dat 2 of 3 kg.
Ga ik daarna op de schaal staan dan ben ik weer netjes 68/69 kg.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:18

's avonds ben je idd zwaarder. ik weeg me dan ook altijd 's ochtends Clown , en dan vooral voor het douchen en ne het plassen.... Vooral als ik mijn haar heb gewassen, zit er nog zoveel vocht in mijn haar..... Geeft vals overgewicht.... (humhum)