Geluidsoverlast... help...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 20:10

Nu hebben wij een fijne achterbuurman die nogal ZUIPT. Op zich niks mis mee, zolang hij zijn probleem niet het onze maakt, dwz: Zodra de drank is in de man, slingert hij de muziek aan. En niet zomaar hard, een nummertje, nee KEIHARD Frusty uren achter elkaar.
Ik heb aangebeld bij ze: gevraagd of de muziek zachter kon aan zijn vrouw en gebeurt niet, nu blijkt dat zij niet tegen hem opkan. Vervolgens politie gebeld... afwachten. Niks gebeurt er.
Er blijkt dat er al een hele toestand over is geweest in het verleden en een complete buurtruzie, maar wij als bewoners hoeven het toch niet te pikken dat we geterorriseerd worden.
Een normaal gesprek in je eigen achtertuin is gewoon niet mogelijk. Is doorsparen voor een vrijstaand huis ergens in the-middle-of-nowhere dan de enige oplossing? Verward
Help


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 21:43

De man is dronken, helaas.... dan valt er weinig te praten...

(gelukkig kan ik een poeslief bekkie trekken, anders had ik volgens mijn man allang een knal te pakken gehad)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, AhrefsBot, Amazonbot, Bellatrix, Chinas, fleurtjeuh, gerlienke, hagelslag, Huni, Malle_meid, mvdende, Nathalie18x, Pferdelove, rien10, StonedRomy, Ufurio4e, Xanthippe, xSannee en 134 bezoekers