Kweet het niet ;(

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Hanmar, Leo, Shanna

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 11:01

Ja bedenk het goed voor je aan een 2e paard begint.
Ik kocht danno erbij, omdat het financieel haalbaar was op de stal waar ik toen stond. Alles zag ernaar uit dat ik alles voor elkaar had, ik zou ook voor 99% in het dorp daar gaan wonen.
Maar toen was ineens de bak niet meer goed, werd de pensionhouder nalatig en was ik min of meer gedwongen om te vertrekken. Ik ga mijn leven niet wagen in die bak en het leven van mijn paarden niet doordat er BV een kar vol met TAXUS op het erf stond.
Ja en dan moet je weg. Dan kom je ineens in een ander pension tarief terecht. De fjord zou verkocht moeten worden omdat ze me nu meer dan 1000 gulden in de maand zouden gaan kosten.
Dan voel je je knap kloten.
Ik heb dan nu geluk gehad dat ik weer een stal vond waar het financieel haalbaar is voor mij. Maar wat de toekomst brengt is maar afwachten.
Als ik nu terug kijk had ik dat paard nooit moeten kopen of heb ik misschien aan 1 jaar denken en rekenen toch niet genoeg gehad.
Nu ga ik er weer lekker van genieten hoor, ik ben hartsikke blij met danno al heb ik heel vaak moeten knokken om het voor beide paarden en voormezelf leuk te houden en dat monde wel eens uit tot een aanvaring met mijn pensionhouder.
Ik hoop dat ik het op mijn volgende stal ff beter tref.
Dus bedenk goed voor je een 2e paard aanschaft, alles wordt dubbel en vergeet niet dat je misschien om wat voor redenen dan ook eens moet verhuizen van stal. Stel jezelf de vraag of je het dan ook nog kan betalen.

http://www.skiathos-cats.org/
De katten van Skiathos staan op straat! Wij willen een nieuwe opvang realiseren en kunnen alle hulp gebruiken. Wil je ons ook helpen? https://www.youcaring.com/skiathoscatwe ... on-1022903

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie