Kweet het niet ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 14:38

ik ga met sjuimpje en kawa mee.
de medebokkers zeiden al dat je moest na denken voor je een veulen kocht, maar jij zei dat het wel goed kwam, dat je geld genoeg had. koop nou GEEn veulen erbij dat kan je je niet permiteren. als je sunny niet eens kan onderhouden..
ik wil dolgraag een welsh A, maar ik denk er wel bij na, over 2,5 jaar ben ik 650,- per maand kwijt aan mijn paard, en dan ga je zeuren over 250,- en een veulen dat je niet eens hebt? sorry hoor Scheve mond\



Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:23

Ik vind trouwens dat jullie niet zo tegen shalane moeten uitvallen Scheve mond\
ik snap jullie reacties wel hoor. ik heb het er ook al met haar overgehad en het zat ook wel zo als ik dacht. de situatie kun je van te voren niet overzien. ik weet dat je er dan eigenlijk bij hoort na te denken maar als je er zo zeker van bent dat het niet anders zal lopen Scheve mond\

shalane had alles uitgerekend voor die 100,- voor sun en 100,- voor het veulen. wist zij veel dat ze van stal ging wisselen Scheve mond\
ze vraagt nu alleen om advies Scheve mond\


trouwens als ze uitkomt met 200,- per maand, had ze de rest uitgerekent voor eventuele ziektes enzo. (toch) ik zeg het even voordat er daar reacties op komen? Scheve mond\
_________________
<FONT COLOR="deepseablue">Who knows what miracles you can achieve when you believe somehow you will, You will when you believe
<HR>Nooit de hoop op geven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-08-16 20:25 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Duality, fokfanaat, Kirrietje, Lau07, leonie1988, marschwood, MerleSimone, Pferdchen, Pieke_Gwen, Saskiaa_, Varekaj, zonnebloem18 en 133 bezoekers