oooh neee ik hoop het niet! falliet gaan..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 21:54

ik weet niet hoe je het schrijft maar het kan zijn dat me ouders binnenkort falliet gaan, het geld is namelijk op en als de bank geen geld wil geven gaan we falliet. ik heb me er al wel opvoorbereid expensive word niet afgenomen want hij is eigenlijk gewoon van jan teelen. dus kan dat niet maar de geitjes snik Verdrietig die moeten worden verkocht dan. ik vind het heel erg dan hoor want alles word dan van je afgenomen.
gr yentl

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 22:03

ja ik weet het ook niet. ik denk dat de vaatwasser, auto, vrachtwagen, en alle apparaten et huis uit gaan maar me moeder zei wel zoiets dat we hiero blijven wonen en expensive gaan we niet verkopen die zetten we ergens op stal (bij jan teelen) dat regelen we wel hoop ik maar ik ben toch heel erg bang Verdrietig hoe dat komt? me ouders maken toch weer elk jaar verlies in plaats van winst en nu is het geld op..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 22:15

ja mijn ouders hebben een eigen bedrijf, offe jouwe ook? is goed en je klinkt niet egosistisch ooh dit is net een chat soorry stop er al mee

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 22:39

nee expensive gaat niet weg
dees ik snap je wel maar expensive kunnen we houden die zetten we bij me kennis op stal, en dat regelen we wel. en is eigenlijk ook van me kennis blijven ze gelukkig dus wel vanaf

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, amy495, Berdien, Ginny135, Jara, LCT, leanneXXnona, Lisewiesje, mabellean, Nieknollie, paljaslaura, rien10, Sasqiua, soeboenoe, supervon78, venga, Xanthippe, xKatinkii en 209 bezoekers