Ik heb met dolfijnen gezwommen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Ik heb met dolfijnen gezwommen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 00:24

Ik ben net terug van drie weken vakantie in Curacao. Het was daar echt super gaaf. Lekker uitgaan, uit eten, duiken, struitsvogelrijden (jaja klein stukie maar, en ik geloof dat ik toch liever een paard heb....)
Maar het leukste was toch zwemmen met dolfijnen.
Hier een paar foto's........ Lief he?

Afbeelding

Afbeelding


Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 01:52

Ik zie dat de foto's het niet doen. Lekker balen. Nou ik probeer het morgen nog eens....

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 12:00

Ik weet niet hoe ik die foto's goed moet krijgen, maar ik lees al dat jullie een manier gevonden hebben. Tja, het was echt super tof daar. Maar drie weken is wel erg lang. Mijn paard is ondertussen moddervet geworden. Ze zouden haar goed in de gaten houden, maar ze hoeft alleen maar te kijken naar eten en dan is ze al dik......
Dus ik ben toch blij dat ik weer terug ben, maar deze vakantie zal ik niet meer vergeten. Lachen

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 18:28

Sorry maar ik weet niet wat zieliger is. Een dolfijn in een reservaat of een paard in een box. Ik begrijp wel dat een dolfijn in het wild thuishoort, die dolfijnen worden goed verzorgd en hebben het volgens mij wel naar hun zin hoor.

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:52

Volgens mij heb ik ook met copan en bonnie gezwommen. Het waren twee vrouwtjes. Maar er was er nog eentje bij. Die had alleen meer aandacht voor de vis die hij van de trainster kreeg.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Annuuuhh, Antonius, Dandy200, DinaxUllie, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, Lestrange01, Leukertje, Paloma_Janet, rosalie_a, Typhoon, Vagabondo, YandexBot, Zira1994 en 183 bezoekers