abbonement o2 help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

abbonement o2 help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 09:51

Omdat ik het spuugzat ben dat elke keer als ik een belangrijk telefoongesprek heb mijn kaart op is, ben ik aan het zoeken naar een abbonement. Nu hebben ze een nieuw abbonement voor 7,5 euro per maand en met behoud van eigen telefoon. Wie heeft dat abbonement en wat zijn de ervaringen ermee?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:05

Mijn vader heeft het toevallig afgesloten voor in zijn auto Lachen

Je betaalt gewoon vast per maand € 7,50 en wat je belt of sms-t dat komt er gewoon bovenop.

Best ok lijkt me.
Er zitten alleen geen belminuten of smsbundel bij.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:05

Denk dat je het beste kan kijken op hun site.
Of gewoon een helpdesk van O2 bellen.

Zou zelf niet bij O2 willen zitten.
Want die wijzigen nu weer van naam, schijnt daar intern een zooitje te zijn, ook qua belminuten en facturen. Wordt allemaal niet zo nauw bijgehouden.

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 10:11

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad heb ook bijna overal bereik. Op de site heb ik ook al gekeken, ik wil juist graag informatie van mensen die dit abbonement al hebben!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:26

Ik heb nog (wordt binnenkort overgezet naar Orange) een abbonement bij O2. Veel start problemen gehad door nummerprotering. Uiteindelijk netjes opgelost. Wel heb je bij het nieuwe systeem alleen gratis belminuten naar O2 nummers, voor alle andere nummer moet je bijbetalen. Je moet op internet eens zoeken naar een site die abonementen vergelijkt. Dan kan je testen welke provider het beste voor je is.
Verder heb ik geen problemen gehad met O2.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:55

Ik heb zelf geen abonnement gehad bij O2 maar een vriendin van mij wel!

Je krijgt inderdaad alleen maar gratis belminuten naar O2 en vaste nummers en alle andere nummer betaal je erboven op.
Dus je betaalt dan 7,50 voor alleen het abonnement hier zit dan helemaal niets bij en dan kun je voor 5 euro aan belminuten inkopen maar dan is dit dus alleen naar vast en O2. Alle andere nummers en sms'jes vallen er weer buiten. Dit was in ieder geval het abonnement zoals zij het had een tijdje.
Haar beviel het niet echt.
Ik weet eigenlijk niet wat ze nu aan abonnement heeft?
Ik geloof vodafone en dat omdat ze ging verhuizen naar een gehuchtje in friesland waar alleen vodafone met zekerheid kon zeggen dat ze bereik had. Orange/ 02/ Ben (destijds nog) en KPN konden allemaal geen zekerheid geven over de dekking in die nieuwbouwwijk dus vandaar was de keuze voor haar zo gemaakt.

Verder heeft zij overigens weinig problemen gehad bij O2 behalve een keer wat problemen met het willen omzetten naar een hogere abonnementsvorm. De winkel zei dat het via de klantenservice moest. De klantenservice vertelde dat het pas aan het einde van het contract kon (omhoog gaan met abonnement is in hun voordeel dus een beetje vreemd) dus op mijn aanraden is ze alsnog naar de winkel gegaan en toen kon het ineens wel?

Als je trouwens weinig belt zou ik ook eens kijken naar Orange Smart.
Dit is een tussenvorm tussen abonnement en prepaid.
Zeer geschikt als je niet zoveel belt en het voordeel is dat je niet aan een contract vastzit.
Maar goed dat is dus alleen handig als je niet al teveel belt (niet meer dan zo'n 15 euro per maand).

Succes ermee in ieder geval!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:05

Wij hebben dit abbonnement thuis ipv van en vate telefoon. Je kunt voor 5 euro ( dus 12,50 in de maand) voor 500 minuten bellen en dat is veel! Dat is inderdaad alleen maar naar vast of O2, de rest valt er buiten. Maar daar betaal je niet zo heel veel voor, voor die extra dingen. Bevalt ons prima!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:16

Eleonoor schreef:
. Wel heb je bij het nieuwe systeem alleen gratis belminuten naar O2 nummers, voor alle andere nummer moet je bijbetalen. .


Tja, dat klopt. ben op het moment ook hard al die providers aan het vergelijken en je ziet door de bomen het bos niet meer.
Bij O2 viel dat me zo tegen en vond ik zo apart dat ik besloten heb niet bij O2 te willen, wordt beetje lastig en je weet vantevoren nooit of je naar O2 gaat bellen of naar bv. kpn of vodafone ofzo..........niets voor mij dus.
dan blijf je betalen.