X-men 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

X-men 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 15:40

Ja, ik weet het, hij is al vanaf 1 mei uit en vanavond komt de nieuwe Matrix uit die het vast nog veel beter gaat doen, maar toch. Ik ben eergisteren naar X-men 2 geweest, terwijl ik 1 nog niet had gezien. Gisteren toch 1 ook nog maar even gekeken dan en het is écht een SUPERfilm (allebei trouwens).
In 2 worden alle personages nog wat beter uitgediept en het is gewoon echt zooo gaaf! Bijna net zo goed als Lotr .
En wat me eigenlijk nog niet was opgevallen tijdens 2, maar wel tijdens 1: die Wolverine, da's toch eigenlijk wel een behoorlijke knappe man. Nouja, als Wolverine dan, als Hugh Jackman (zo heet ie dus in het echie) is ie niet echt knap. Maar toch even een plaatje van Wolverine
Afbeelding

En nog een van een gedeelte van de rest van de groep en Wolverine Lachen Van links naar rechts: Logan (Wolverine), Bobby (Iceman), Marie (Rogue) en Storm. En bobby is ook wel heel schattig (mijn smaak mbt jongens/mannen loopt een beetje heel erg uit elkaar geloof ik Bloos )
Afbeelding

En wat vinden jullie van x-men 2?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:48

hum, ik vond em beduidend minder dan 1. Er wordt niks uitgelegd, het ontbreekt aan enig verhaal en de film hang aan elkaar van (best knap gemaakte) vechtscenes. Had meer het gevoel of ik in Tekken4 terecht was gekomen. Kortom...verheug met op de nieuwe Matrix. Xman2 zal wat mij betreft niet bijgeschreven worden in het rijtje onvergetelijke films Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:54

Lijkt zelfs mij wel een leuke film, maar heb ook deel een nog niet gezien....

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:56

heb 'm ook gezien, vond 'm erg goed ! m'n vriend wil zelfs graag een 2de keer naar de bios voor die film !

them matrix1 heb ik niet helemaal gezien, toen 'ie maandag op tv was ben ik halverwege in slaap gevallen Boos!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:57

Ik vond er geen ene fiets aan!
Maarja, ik werd ook zowat gedwongen om mee te gaan naar de bios, en deel 1 heb ik ook niet gezien, dus tja, is het misschien ook niet zo raar dat ik er niets van begrijp Schijnheilig
Maar soms was die wel lollig hoor Haha!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:04

Hij is echt goed!!!...een van de beste films die ik ooit heb gezien, ik vond hem veel beter als de eerste film en kijk al uit naar een derde :p
vooral die 'nightcrawler' is errug liev Lovers
ik wil hem nog en keer zien!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:16

lady deathstrike!!! jamjam!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 16:17

Ik kijk idd zeker uit naar een derde x-men Ben zeer benieuwd hoe het verleden van Wolverine nou in elkaar zit.
Ik vond dat er in 2 juist meer werd uitgelegd dan in 1. Ik had namelijk het gevoel, dat als ik 2 niet eerst had gezien, ik niets van 1 had gesnapt. 1 hoef je dus niet eerst gezien te hebben, om 2 te kijken.
1 was overigens wel beter dan 2, naar mijn mening. Daar kreeg ik meer het kippenvel-gevoel van. Maar 2 is ook zeker goed en ik vind dat het Singer (de regisseur) ook heel goed is gelukt om de nieuwsgierigheid vast te houden en zelfs te vergroten. Ik ben echt zoooo nieuwsgierig naar hoe Wolverine nou is 'ontstaan'.

Ik heb de tekenfilms ook heel vaak gekeken, maar helaas weet ik er niet meer zoveel van af. Ik mix namelijk al die tekenfilm-gebeurtenissen door elkaar in mijn hoofd, met Beast, the Hulk, Spiderman, Young James Bond, Superman, Batman en RObin en natuurlijk X-men. Daardoor weet ik niet meer helemaal precies wat er nu bij welke serie hoorde.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:17

Deel een al gezien, was best een redelijke film. Deel 2 schijnt beter te zijn, maar ik wacht op de matrix reloaded Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:21

Ik geloof dat ik ook de enige in nederland ben die Lord of the rings niet gezien heeft, en deze dus ook nog niet..
Hoewel deze mij leuker lijkt dan lotr..
Ik keek vroeger altijd naar de tekenfilm..Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 16:26

*grinnik* ik ben druk bezig met nightcrawler zoeken, vind ik deze quote + plaatje Haha!
"Policeman: Put the knives down and get on the ground.
Logan: I can't. "
Afbeelding
*grinnik*

Oja, Sp, voor jou:
Afbeelding
Je zult toch zulke nagels hebben

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:34

Je kan in iederval goed krabben en veel jeuk zal je niet meer hebben vrees ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 23:48

Maar het is wel lastig als je een 1-eurocentje onderuit je portemonnee moet pakken Tong uitsteken

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 01:38

ik heb X2 al gezien, als je mij vraagt heb ik liever de matrix. maar dat is als ik de keuze heb, als ik met iemand mee zou gaan, dan zou ik gewoon naar welke dan ook gaan Lachen

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:15

Ik vond hem wel aardig, mijn vriend vond hem helemaal het einde Haha!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:31

Ik ga morgen naar X MEN 2 ben wel benieuwd.
Vorige week even snel deel 1 gekeken.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 08:49

Ik ben gewoon zooo benieuwd naar deel 3. Heb vannacht gewoon zo'n supercoole droom gehad over X-men Haha! Helmaal weet ik het niet meer, maar wel dat ik Rogue was geloof ik en de rest gewoon hetzelfde als in de film. Was een best gave droom Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 15:15

Is X-men 1 gewoon te huur? Want X-men 2 lijkt me wel een leuke film, maar dan wil ik toch eerst deel 1 zien Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 14:32

Ja, x-men 1 is al gewoon te huur. Veel plezier met kijken alvast Lachen

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:07

Ik wil hem zien Haha!
Ga hem binnenkort maar eens downloaden..

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:22

Ik vond X-men 2 echt wel gaaf Haha! vooral mooie special effects!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 18:16

Ik vond x-men 2 veeeeel beter dan x-men 1. Viel bij 1 echt in slaap. Ik had ook niet zo heel veel verwacht van 2 omdat het weer zo'n vervolg van is... Maar tot mijn verbazing vond ik hem heel erg goed.

Wat betreft matrix reloaded.... Daar waren mijn verwachtingen wel heel hoog van. Ik was donderdag naar de première en vond hem veel slechter dna 1. Wat een flut verhaal. Veel te overdreven actie en stomme dialogen. Misschien wordt hij wel beter als je deel 3 erachteraan ziet maar zo in de bios vond ik reloaded echt een tegenvaller.