steekpartij apeldoorn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

steekpartij apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 23:10

APELDOORN - De politie heeft maandagavond in het centrum van Apeldoorn een grote klopjacht op touw gezet op de dader van een steekpartij in die stad. Vijf personen, onder wie een jongen van 11 en twee meisjes van 16, werden belaagd door een nog onbekende man die zich op een fiets verplaatst. Dat meldde een woordvoerder van de politie.

De steekpartijen vonden plaats tussen 17.30 uur en 19.00 uur 's avonds. De fietser scheen zijn slachtoffers lukraak te selecteren. Door de eerste steekpartij in Apeldoorn-Zuid raakte een 11-jarige jongen zeer zwaar gewond. In een daarop volgend incident in Beekbergen probeerde de man nog eens twee personen te verwonden. Hij slaagde daarin niet.

Even later raakten twee Apeldoornse meisjes van 16 gewond door een steekpartij voor het politiebureau in het centrum van hun woonplaats. Zij werden met nog onbekende verwondingen overgebracht naar een ziekenhuis.

De politie Noord- en Oost-Gelderland heeft zestig agenten en rechercheurs ingezet. Ook de Mobiele Eenheid verleent assistentie. De politiewoordvoerder liet weten dat er in de loop van de avond zeker een persoon is aangehouden. Deze man bleek niets te maken te hebben met de steekpartij.
(van http://www.nu.nl/news.jsp?n=146257&c=14)

brrrr ik woon in het centrum van apeldoorn het zla je toch maar overkomen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 23:12

Heb het net gelezen op teletekst! Tis toch belachelijk!
Ik dacht eigenlijk wel dattie was aangehouden hoor, de dader.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 23:14

gatver de gatver... het moet veel gekker worden... Wat een debielen heb je toch, wat bezielt zo´n vent...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:17

Ik ben net weer thuis, hij is aangehouden!!!!!!!
Vanavond om 19:15 ging m´n pieper dat we met spoed moesten verzamelen aan de Vosselmanstraat.
Op dat moment had de verdachte al 5 mensen neergestoken.
Aan de hand van het signalement ging er bij een paar collega´s een lampje branden.
Zowel de verdachte als zijn fiets en kleding voldoen volledig aan het signalement, alleen is hij momenteel compleet van de wereld en kan hij nog niet verhoord worden.
Maar gelukkig is hij van de straat.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:19

was hij knetterstoned of zo? Omdat hij eerst zo door het lint ging en nu van de wereld is?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:19

Hahaha, heeft Kyra van hem gesmuld?
De adrenaline zal nog wel door jullie aderen stromen! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:29

Wat het extra spannend maakte was het feit dat Beatrix in Apeldoorn was, ze was bij een voorstelling in de schouwburg (Orpheus), en ze waren als de dood dat hij daar zou opduiken.
Zijn laatste steekpartij was nl. op nog geen 500 mtr afstand.
Gelukkig zit hij nu achter slot en grendel.
Wat hij gebruikt heeft weet ik (nog) niet, dat hoor ik morgen wel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-03 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 00:29

ik hoop dat kyra van hem gesmuldt heeft. heb nog ME busjes door apeldoorn zien rijden. bracht een vriendin thuis en haar vader stond haar al op te wachten ze loopt altijd nog 100m omdat apeldoorn totaal open ligt en hij vertelde het. Jegh ben blijd at die vent nu van de straat is, dat zoiets los mag rondlopen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 01:03

Ilindra schreef:
Wat het extra spannend maakte was het feit dat Beatrix in Apeldoorn was, ze was bij een voorstelling in de schouwburg (Orpheus), en ze waren als de dood dat hij daar zou opduiken.
Zijn laatste steekpartij was nl. op nog geen 500 mtr afstand.
Gelukkig zit hij nu achter slot en grendel.
Wat hij gebruikt heeft weet ik (nog) niet, dat hoor ik morgen wel.


Goh Bea in A?
Ik kwam er nog langs vanavond met Damian, en ik zei tegen hem: Kijk Damian daar komen zondag Samson en Gert ( Heb melij met mij, ik moet er naartoe met hem ).
Grappig dat Bea er net was op dat moment.

Ben ook blij dat die idioot is opgepakt! Was dus een bekende van jullie? Hoe oud is die mafkees eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 01:06

Was idd een bekende, hij is 37 en een (blanke) inwoner van Apeldoorn.
De jongen is geopereerd en buiten levensgevaar.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 07:08

iemand die je gewoon elke dag tegenkomt misschien.
blij dat t jongetje buitenlevensgevaar is. het zal je toch maar overkomen.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 07:42

Scheve mond Lekker dan..
Hoe kan je nou zoiets doen?! Diegene die dit gedaan heeft is gewoon ziek in z'n hoofd!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 07:46

Ik hoorde het gisteravond op het nieuws. Kreeg er echt de bibbers van... Je zult daar nietsvermoedend rondlopen en zonder enige aanleiding worden neergestoken! Bah...
Gelukkig dat ze de dader hebben. Ik hoop dat ze hem een hele tijd opsluiten... Is er al iets bekend over de andere slachtoffers?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:22

Getver wat eng, ik hoorde het vanmorgen op de radio. Hoe haalt zo'n vent het in zn hoofd?? Gelukkig dat dat jongetje buiten levensgevaar is
Wat gaat er verder gebeuren met de dader?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:30

Ik hoorde het vanmorgen pas. En dan te bedenken dat ik gisteren rond die tijd nog langs de laan van mensenrechten liep te huppelen . Wat een gekken lopen er ook rond he.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:44

Ja Gatver, ik zaghet vanochtend op het ontbijtnieuws. Ik woon vlak bij de Grote Kerk, dus dat is best wel spannend.

oooooh bah mijn zusje is gisteravond rond die tijd nog met een vriendinnetje naar de stad (MacDonalds) geweest.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 09:05

Wat een toestand zeg, gelukkig maar dat ze die man hebben opgepakt. Je zou je gewoon niet meer veilig voelen in je eigen woonplaats!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 09:58

Kill en Attack, Kyra!

Soms zijn er van die gekken....nou ja, wat moet je er nog over zeggen. Nooit weer los, als het aan mij ligt.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:18

Jeetje erg he, ik voel me niet eens meer veilig...
ennuh Obsession veel plezier bij Samson en Gert, is best leuk haha!

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 16:44

een vriendin van mij is op het tijdstip dat hij in het centrum was nog langs de straat gekomen waar hij was... Scheve mond Gelukkig heeft zij hem niet gezien, moet er nie aan denken wat er anders misschien gebeurd zou zijn Scheve mond

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:54

Het gaat wel weer lekker in Apeldoorn... Ik zag wel allemaal politie enzo, maar hoorde vanmorgen pas van mij wat er aan de hand was. Ik schrok me dood ben namelijk gisteravond de halev avond door apeldoorn wezen rijden (gelukkig in de auto) omdat ik me niet zo goed voelde... je zou hem maar tegen komen... Gelukkig dat het jongetje buiten levensgevaar is.

Apeldoorn is wel vaak in het nieuws de laatste tijd... eerst die demonstratie, toen de kermis, nu dit weer en a.s. zaterdag misschien wel weer een demonstratie (heb nog niet gehoord of die doorgaat)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 00:21

Yep, de demonstratie gaat door.
Dat wordt mijn 8e weekend werken Boos! (waarom wilde ik toch bij de politie???)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:06

mhhh balen lia dat je weer moet werken maarja actie heb je zeker.
Grijnz wat is het toch rustig waar ik nu woon! Hooguit een koe die een keer ontsnapt maar das alles geloof ik.
wdb mis ik apeldoorn niet!