Update mondhoeken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Update mondhoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:11

[AM] Open mondhoeken

Nu is het dus weer een maand later maar de mondhoeken zijn nog niet heel Frusty

Althans aan de rechterkant is het wel bijna goed maar links nog echt niet. Daar gaat het nog steeds soms tot beetje bloedens toe open en je ziet het nog goed.
Vitamine te kort is het echt niet denk ik. Ik dacht al van niet maar volgens mij kan het gewoon niet. Ik eet bij mijn ontbij 2 kiwi's, slik een extra forte multivitamine pil en eet vaak 'smiddags nog een stukje fruit. En ik eet genoeg groente.

Zalfjes en medische lippenbalsems werken ook niet. Toch eens de huisarts vragen? Maar dat vind ik zo overdreven om daar heen te gaan met een open mondhoek, ik ben niet ziek ofzo.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:13

Heb je soms suikerziekte??

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:15

Katrien schreef:
[AM] Open mondhoeken



Zalfjes en medische lippenbalsems werken ook niet. Toch eens de huisarts vragen? Maar dat vind ik zo overdreven om daar heen te gaan met een open mondhoek, ik ben niet ziek ofzo.


Ja daar moet je echt niet naar kijken hoor! Sommige mensen gaan al met een gebroken haar naar de dokter bij wijze van. Er is iets niet goed, anders zou je dat niet hebben. Dus als ik jou was zou ik gewoon even gaan! Suc6 en "beterschap"!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:15

gewoon naar de huisarts gaan hoor Katrien!

Dat heb ik ook een keer gedaan en toen heb ik een zalf gekregen met megaveel hormonen erin. Dat heeft toen heel goed geholpen en daarna heb ik er nooit meer zo'n erge last van gehad. (in ieder geval niet dat het echt open lag.)

succes ermee!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:18

Ga nou maar naar de dr!
Heb ik ook gedaan en in 3 dagen was ik ervan af, ik kreeg een grote tube mee waar ik jaren mee verder kon.
Blijf er niet te lang mee rondlopen, heb ik wel afgeleerd omdat het in 2 dagen tijd oversloeg naar de huid van mijn wang, je wilt niet weten hoe je er dan uitziet... :X

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:19

Sjuimpje schreef:
Blijf er niet te lang mee rondlopen, heb ik wel afgeleerd omdat het in 2 dagen tijd oversloeg naar de huid van mijn wang, je wilt niet weten hoe je er dan uitziet... :X


jawel hoor, heb je een foto Knipoog

Katrien gewoon naar de dokter gaan, hopelijk ben
je er snel vanaf!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:28

De zoon van mijn baas had het ook, bleef er te lang mee rondlopen en heeft nu een enorme bacteriele ontsteking.
Wees dus gewaarschuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:26

Ha ha ok, maandag bel ik even Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:32

Sjuimpje schreef:
Ga nou maar naar de dr!
Heb ik ook gedaan en in 3 dagen was ik ervan af, ik kreeg een grote tube mee waar ik jaren mee verder kon.
Blijf er niet te lang mee rondlopen, heb ik wel afgeleerd omdat het in 2 dagen tijd oversloeg naar de huid van mijn wang, je wilt niet weten hoe je er dan uitziet... :X


Ik heb precies hetzelfde probleem, denk dat ik ook maar eens iets nieuws ga proberen. Het ziet er gewoon zo raar uit en de plekjes worden alsmaar groter Lips are sealed

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:41

Maudje schreef:
gewoon naar de huisarts gaan hoor Katrien!

Dat heb ik ook een keer gedaan en toen heb ik een zalf gekregen met megaveel hormonen erin. Dat heeft toen heel goed geholpen en daarna heb ik er nooit meer zo'n erge last van gehad. (in ieder geval niet dat het echt open lag.)

succes ermee!


Bij mij was het na een paar dagen smeren helemaal over.