RSI ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 20:49

Ik zit dus vrij veel achter de computer en merk de laatste tijd dat ik een beetje last van mijn pols en elleboog begin te krijgen.
Ik werk bij een website dus daar zitten we de godganse dag achter de pc en verder moet ik voor mijn opleiding heel veel verslagen schrijven.
(vergeet voor het gemak mijn bokt-verslaving want dat doe ik onder het werken dus komt op hetzelfde neer Schijnheilig )
Ik heb nu een speciaal muismatje besteld met zo'n gelkussen voor je pols dus hopen dat het helpt.

Zijn er meer mensen die er last van hebben? En wat doen jullie eraan? Zit er best wel een beetje mee eigenlijk.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 21:07

Ja ik zit op mijn werk best lekker maar thuis heb ik rechts geen ondersteuning voor mijn elleboog. <br>[img]../upload/363/rsi.jpg[/img]<br>
Zo zit ik dus, niet echt ideaal, ik heb al 100x aan mijn moeder gevraagd of ze me wil helpen de pc in de hoek te fabriceren zodat ik mijn elleboog kan laten rusten.

Maarreuh trouwens...jullie zijn ook lekker!!! Eerst mij heel lief waarschuwen en dan vervolgens allebei aanraden om OP INTERNET te kijken wat ik eraan kan doen hahahahaha. Moest er wel om lachen. Maar ik zal zeker uitkijken, ik ben er de laatste tijd bewuster mee bezig en wilde eens weten hoe de rest er over denkt.



_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-08 21:07 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 21:38

Ja mijn bedoeling was om het beeldscherm in de hoek te zetten en het uitschuifbare plankje dat mijn moeder voor het toetsenbord gefabriceerd heeft in de hoek onder het blad te maken. Zodat ik rechts mijn arm op het bureau kan steunen als ik met de muis werk.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 16:19

Mijn vader is ook fysiotherapeut en die zegt ook dat ik veel moet bewegen. Dat probeer ik ook wel (sorry baas maar ik moet vaker achter de pc weg van mijn fysio Clown ) en het helpt wel iets maar zo gauw ik weer ga zitten voel ik het al.
Moet maar wat minder gaan werken de komende tijd want ik zit dus al wekenlang van 9 tot 5 achter de pc op mijn werk.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 16:29

Oh nou ja niet dat ik een balletje tegen de muur moet gooien of dat ik moet gaan honkballen maar dat ik er af en toe achter weg moet stappen om wat te gaan bewegen Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hanneke1989, Lalidan, Yentaah en 98 bezoekers