&*^$%@ Belasting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

&*^$%@ Belasting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 08:14

“Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel”

O,ja???

Ik snap er dus geen fluit meer van Haha!

Ene huis waar je samen in woonde met nu ex-vriend verkopen, alleen een nieuw huis kopen….en dan de belasting invullen….

Ik snap nu die zin…”Huren, dat kan natuurlijk ook”.

*Stiekum wat jaloers wordt op de mensen die dat soort dingen met hun ogen dicht invullen*
En van de positieve kant bekeken dan weer, je kunt niet alles weten gelukkig. Ik hou het er maar op dat ik meer verstand heb van speelplaatsen .

En dit……dit heet nou even je frustraties eruit gooien Haha!



Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 10:13

De belasting over 2002 heeft mijn ex nog braaf ingevuld. Maar ga nu natuurlijk verhuizen etc.
Diskette heb ik idd besteld, ben gewoon een ontiechelijke cavia als het gaat om dit soort dingen Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 12:24

Natuurlijk

Maar het ene huis was van ons samen en is verkocht en het andere huis is nieuw en van mij alleen. Neem dus aan dat aan de ene kant de belasting teruggave stop moet en ik het voor mijn nieuwe huis dus graag wil krijgen Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 11:51

Voor zover ik nu “snap”. Kan ik de belastingteruggave voor het oude huis door laten lopen en dan voor mijn nieuwe huis alleen de vaste aftrekbare dingen invullen. De teruggave zou niet huisgebonden zijn????

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 14:21

UlbeH schreef:
Je moet de teruggaaf voor je oude huis stop zetten anders moet je straks een hoop terug betalen.


Net maar es gebeld met de belastingdienst....nooit gedacht dat het stop zetten zou makkelijk zou gaan. Ik hoef slechts een briefje te schrijven Haha!

Nou de rest nog. Ff gemeente bellen voor woz-waarde als ik het goed heb. Mijn hypotheekgegevens zijn vast ook handig Haha!
Diskette is binnen dus het "invullen" of als het niet gaat "de pc het raam uit flikkeren uit frustratie" kan beginnen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie