Dodenherdenking: gaan jullie er heen of tv kijken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:05

Ik heb het dit jaar thuis gezien. Omdat het op zondag viel en ik in principe op zondagavond thuis ben. TV gekeken dus. Blijft een indrukwekkende ceremonie op de Waalsdorpervlakte. Om 20 uur hebben we 2 minuten stilte gehouden.

Als het doordeweeks valt zijn we altijd bij de paarden. Ook dan houden we om 20 uur even stilte. Als er bv meerdere mensen zijn en iedereen is gewoon bezig, dan vraag ik even stilte. Even 2 minuten eerbiedig zijn en stilstaan bij wat gebeurd is en nog steeds dagelijks gebeurt, lijkt me het minste wat je kunt doen.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:51

Ik lees net ook tot m'n stomme verbazing dat 13% vande Nederlanders zegt dat de viering van de bevrijding en de vrijheid hen helemaal niks zegt..... Zat met m'n mond open, dat 13% van de bevolking zo stom is.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amparo, Babootje, DromenLies, Esmee_RS, Happy_Hippie, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, manubres, Mariett, Mondy, Mrskiwi, Muronia, Nientsje, SannevZ, waikiki_6, xPabloBokt, YandexBot en 78 bezoekers