gewoon...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 15:14

Ik heb al zovaak mensen zien dieet houden Sigaar enz enz, nou mensen: drink gewoon mega veel water, en snoep niet. Dan kom je echt zekers te weten al een heel eind. Ik ben er zelf ook al 10 kilo mee kwijt geraakt, en mn oom ook al 9 kilo!!! Dus, geen gekke dingen doen, gewoon veel water en niet snoepen!!! Haha!

Suc7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Party!!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 15:28

whoops, nee! Als je er niet naar kijkt, of fruit neemt maybe??? Als je een tijdje niet gesnoept hebt, dan wen je het je vanzelf aan om het niet te nemen, dan pak je er ook minder snel naar. Ik bedoel, dan heb je er niet zoveel zin in.

Suc7!!

Daniëlle Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:29

Wegspoelen met nog meer water Haha!
Nee je hebt gelijk hoor, als ik niet meer zou snoepen zou ik zo 5 kilo kwijt zijn. Maar ja, ik houd er nu eenmaal heel veel van en vind het gewoon moeilijk om alleen maar gezond te eten (want ongezond is nu eenmaal veel lekkerder *LOL* ) maar ja, nu vind ik het toch tijd dus minder snoepen en inderdaad veel water drinken want al die frisdrank-troep zitten ook veel te veel suikers en calorieen in.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:30

Geen snoep kopen Verward

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:30

Het is mij gelukt, ik heb al twee maanden geen snoep meer gehad. Mijn advies, helemaal radicaal afkicken dus helemaal geen snoep en geen suiker meer. (Ik heb de eerste weken ook geen zoetjes genomen) Het is namelijk echt een verslaving waar je vanaf moet. Ik vind het veel moeilijker een beetje te nemen dan helemaal niet. Het was de eerste paar dagen erg moeilijk dan ben je in staat in je pyjama naar de nachtwinkel te gaan voor een stukje chocola. Maar het is nu helemaal geen probleem meer. Ik ben nu dan ook wat minder streng geworden voor mezelf. Zoetjes in de koffie (1 kop per dag) en heel soms een glaasje chocomel, mjam.

Een lieve vriend en een mandje nectarines voor als ik het erg moeilijk had en iets zoets wilde hielpan trouwens ook.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:56

Hoofdpijn heb ik niet gehad. Wel werd ik bloedchagerijnig en werd ik heel rusteloos. Dat chocolade en zoet in het algemeen ontspannend werkt is ook bekend. Ik had dus de gewoonte na mijn werk als ik moe en gestressed thuiskwam eerst eens wat lekkers te nemen voordat ik kon ontspannen. Ik kon echt geen dag zonder. Veel afleiding zoeken, als je de hele tijd bezig bent hoef je er niet zo aan te denken.

Die kantine is wel heel moeilijk voor je, ja. Mijn vriend moest ook niet chips en koekjes gaan eten waar ik naast zat. Nu kan dat wel weer.

Ik voel me nu wel veel fitter en helderder, was toen ik nog veel snoepte altijd moe en lusteloos en dat ving ik dan weer op met chocola enzo. Ik had ook vaker hoofdpijn nu ik erover nadenk, misschien helpt stoppen wel tegen je hoofdpijn, in eerste instantie wordt het dan waarschijnlijk erger maar misschien op de lange termijn...

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:17

Ik heb sinds juni een beugel.

Ik kon er echt niks mee eten en je mocht ook heel weinig enzo. En ik was 5 kilo afgevallen!

Ik mocht best een paar kilo afvallen, maar niet op zo'n manier, ik ging om van de honger.

Hoe kom je de dag door met vla?
Ik kon wel Huilen van de pijn!!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:55

ik heb het ook met water gedaan en niet snoepen ik was 11 kilo kwijt alleen toen kon ik niet meer zonder snoep ik moest gewoon iets hebben. de kilo's vlogen er weer aan en heb er nu nog maar 5 kilo af nog 10 en ik ben tevreden (ook al mag ik niet lijnen want ik ben te jong) sterf gewicht is 60 maar dat zal ik wel niet halen Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:32

Wiehaa, het is dus écht waar, chocola is gewoon een verslaving Party!! Party!!
Vandaar dat ik de laastste dagen zo chaggie ben Extreme duivel

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:38

ik dieet ook niet hoor.ik doe gewoon mee met het niet snoepen en probeer zo idd niet af te vallen.
echt lijnen is aan mij niet besteeds want daar word ik sjachie en gefrustreerd van(en jullie willen toch niet zo'm sanderijn Schijnheilig maar juist een lieve????)dus ik eet wat ik wil probeer alleen al het lekker te laten staan.ook goed toch?