Vreselijke gebeurtenis..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 14:00

Ik weet niet of mensen het hebben gehoord of gelezen hebben in het nieuws... maar er is best iets ergs gebeurd.
Er is een 1,5 jarig jochie overreden door een shovel waar zijn vader op zat.
Ik ken die mensen erg goed, het is de broer van mijn spring instructeur en zelf ook een zeer bekende springruiter.
Dat jongetje was dus in de stallen en rende zo naar die shovel toe, waar zijn vader op zat. Hij heeft een schedel basis fractuur en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zo onwijs zielig!Echt een drama. En weet je wat ook zo erg is, zijn moeder is hoogzwanger! Dus zij zal het wel dubbel zo moeilijk hebben. Ik wilde het echt even kwijt, want ik voel me er erg rot onder!! Huilen Verdrietig
Ik hoop dat ie het redt..

Linda


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 14:16

Het is zo verschrikkelijk! Het is volgens mij het ergste wat je kan overkomen als je kind dit overkomt en als de vader zlef de shovel reed.

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 17:41

Idd je zit met een dubbel gevoel!! En zn vader is echt heel erg overstuur! Maar hij is buiten levensgevaar. Gelukkig.. maar het is nog niet voorbij..

Een shovel is een klein trekkertje, hij gebruikte hem voor de stallen schoon te maken van zijn bedrijf.

Pfff...tragedie..
Ik hoop echt dat ie het haalt en er bovenop komt..

Lief van jullie dat jullie reageren, doet me goed

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 14:52

Ik weet jammer genoeg nog helemaal niks over de situatie. We blijven nog steeds allemaal hopen. En als ik wat weet laat ik t horen. Ik denk dat de ouders erg blij zijn met jullie medeleven. Ik iniedergeval wel.
THNX!
Linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, Maanon_, roosjenat, SemrushBot, Susan88, Trendiction en 170 bezoekers