snik, snik, snik....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 22:31

Ik vind het ook een schatje om te zien hoor!!!
Kijk de een houd van een fors paard terwijl een ander juist van een iel paard houd....ieder zijn eigen smaak!!!
En een lelijk eendje groeit op tot een prachtige zwaan!!!

Niks van aantrekken joh.

Jacqueline



jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 08:35

Ik vind haar echt prachtig hoor.........en het is juist leuk dat je een jong paardje ziet opgroeien tot een prachtig dier......ik vind haar nu al mooi.
Wijzelf hebben een shetveulen en die was eerst ook niet moeders mooiste (wel heel lief en net een bolletje wol)was vorig jaar nog net een punker.....maar je ziet haar nu met de maand mooier worden.
Zal er ook ff een foto bijzetten!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 08:40

Dit is Kismo nu dus 1.5 jaar oud.....ze word echt steeds meer een mooi ponytje....wel heel ondeugend hoor.
[img]../upload/73/kismo.bmp[/img]

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 10:30

O dat word een lekkere grote!!!
Wij hebben nu dan de bonte shet voor de kar en volgend jaar dan gaat Kismo ernaast ....vind het heel leuk een 2 span shets.......wij hadden Hump ook gekocht omdat die voor de kar liep, maar ja toen kwam het probleem dat wij geen van beide konden mennen hahahha......dus nu is mijn vriend zijn koetsiersbewijs aan het halen en hij moet nu over 2 weken afrijden....en als hij is geslaagd dan gaat hij meteen door voor het 2 span......want ikzelf vind het mennen niet mee vallen......als je op een paard zit dan heb je contact met je paard en op een kar dan hang je er als het ware achter hahahaha.
Humpie kende het allemaal wel maar door onze onkunde ging het allemaal niet van een leien dakje .....dus nu gaan we eerdaags eens ff kijken hoe het nu gaat......met iets meer ervaring!!!!
Ik ben zeer benieuwd hoe het met jou gaat straks met het mennen .....maar dat hoor ik dan wel toch???

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 10:46

Mijn familie woont ook allemaal in Almelo...ikzelf kom uit Apeldoorn.
Ik ben eerlijk gezegt helemaal niet zo'n held hahahaha......gelukkig is mijn vriend heel koelbloedig......dus dat vult elkaar goed aan.....ik ga deze zomer ook mee met Kismo als mijn vriend met HUmpie gaat rijden dan loop ik met Kismo mee.......dan kan ze alvast een beetje wennen.
Heb er wel heel veel zin in!!!

Jacqueline


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 29 bezoekers