Manege De Hoef en Manege Groot

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 10:13

Hallo allemaal. ik zou wel eens willen weten wie er op manege groot zitten en manege de hoef! en wat jullie van elkaar vinden. Het schijnt dat ze elkaar heeeeeel aardig vinden.


sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 17:14

HAHA een fries? jaja, dat is een gewoon paard dat een stevige conditie heeft maar er niet goed uitziet door dat de vliegen er aan knagen, maar nergens last van heeft! Dus wil je voortaan 3 keer nadenken. ik vind dit persoonlijk een belediging voor de Fries. Verder zien de paarden er goed uit.
Hoefer? ja dat ben jij vast wel.

sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 18:10

Nee, ik rijd op bijde manege's niet maar ik ben een paar keer op de hoef geweest en ik kom soms op groot. nou ik heb er 2 friesen gezien, prachtig mooie beestjes en een die andere, die is gewoon oud en als die niet meer kon lopen deden ze het echt niet hoor!

sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 18:11

o ja, fred is nog steeds manege paard en bruno is verkocht en staat nog wel op de manege, lekker op het gras geloof ik en katina ook.

sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-01 19:40

Hallo allemaal. ik weet niet wat jullie allemaal zeuren maar gosha heeft wel gelijk! Die 'fries' mag er dan niet zo goed uizien volgens jullie, een persoon zegt het en de rest gaat mee, (als er een schaap over de dam is....) ziet er goed uit voor zijn leeftijd en is nog in goede conditie kijk maar bij zo'n topic over oudere paarden bij vraag maar raak!!!!!! Ik rij wel eens vrij op manege groot en ik ken al aardig veel mensen. Ze praten gewoon tegen je daar al gelijke en dat is bij de hoef wel anders! Ik heb er een paar keer gereden en ze lopen alleen maar manege groot aftezeiken (zijn jullie soms hoefers?) En iedereen neemt alles maar van iedereen aan en geloven alles blindelings zonder er zelf ooit te zijn geweest! Echt heel raar. En je moet honderd gulden borg betalen als je zonder begeleiding naar buiten wilt! Heel raar als je er vaker hebt gereden en ze weten dat je kan rijden!
maar goed. even over manege groot. ik weet dat alle paarden daar elke dag worden bereden en dat ze ook elke dinsdag naar buiten mogen weet ik niet zeker maar ik dacht het wel. Er staan lekkere iets te dikke tussen maar er staan ook dunne tussen omdat die dan een eetprobleem hebben ofzo. jullie kunnen mij niet vertellen dat jullie geen paard kennen die dat ook heeft! ja dan willen ze nog wel dun worden. maar die 'fries' is dus niet dun.
maar goed. ieder zijn eigen mening. (en wat voor eentje..... Verward )

sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:05

Die 'fries' is niet dun! Ik heb het eens even bekeken maar er zit aardig wat vlees aan! Het is dus niet een hele fries maar een piep klein stukje fries. het is een vuilnisbakkie.


sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:17

Omdat hoevers ook altijd lopen te zaniken, daarom ben ik daar weggegaan.
maare, als ik 5 keer zeg dat die fries, genaamd jelle, niet dun is en er dus ook absoluut geen botten uitsteken dan is dat ook niet zo. Maar goed. als Cowgirl zegt dat anky van grunsven niet kan rijden maar ze wel goed kan rijden geloven jullie het ook allemaal. Maar goed. de ene kan meer overdrijven dan de andere he?????????

sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:30

ja, op jelle rijden alle beginners en ze vind het nog steeds leuk. ik vind dus niet iedereen hier zanikken er zitten ook wel aardige mensen tussen. en waarom ik hier kom? is wel handig als je iets wilt weten.

sascha
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-01 19:23

ok, dan nu ik. De paarden zien er niet bepaalt schonkig uit, er word altijd gekeken wie er al hebben gelopen en niet.
Als jij vaker daar komt rijden dan weten ze dat je kunt rijden, en dan sturen ze je alleen op pad. anders gaat er altijd begeleiding mee, soms 2 als de groep groter word.
De paarden die goed dresuurmatig kunnen worden bereden worden dat ook in de hogere lessen. Maar logisch dat ze geen spieren daar voor kunnen ontwikkelen, als een paard rustig is loopt ie ook mee in de beginners les, nogal logisch daar is een manege toch voor?
En die holle rug, wat bedoel je daar mee? Dat vat ik niet helemaal. maar goed, dat zal wel ergens op slaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, ImkeTarek, Josien_, Kaetibangsi, Karla, Karmandi, Liselot, Love_Rosie, Mrskiwi, Sababber, Westerntrail, xSannee, YvonneV en 59 bezoekers