Je grootste blunder?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:59

eigenlijk vind ik dat niemand mag antwoorden voordat antoinette het zelf gezegd heeft Tong uitsteken:P:P:P

maar uhm... mijn grootste blunder was toch dnek ik wel met een paard.. namelijk met britney... voor mij ging een ander net in galop... en ik moest gewoon doordraven... en dat andere paardje ging allemaal gek doen... en begon allemaal te bokken. Trekt in eens Britney zijn kop helemaal naar voren, het zadel schiet mee de nek in, en ik rol er zo met een koprol van af. Iedereen botste ineens op elkaar! Kijken ze, sta ik ineens naast mijn pony. En mijn instructeur had het pas als laatste door, want vlak voor mij was dat andere meisje dus ookg evallen. Draait oscar zich om, ziet hij mij in eens naast Britney staan LOLOLOL

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"



Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:06

Sorry Kadans ik lig hier echt helemaal in een scheur over die blunder vna jou!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Apacheshadow, Iloveiswan, juval, Letsdunit, Mand, Marcella, Mirranda, MuffinX, nicole_floor, ryukapple, Selina en 133 bezoekers