Moet ik terug sms-en??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Moet ik terug sms-en??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 18:50

Omdat telkens wanneer ik mijn eiegn verstand/hart volg het in het honderd loopt, vraag ik het jullie maar even:

Meneer van het topic [AM] Ik ga vanavond ruzie zoeken... help! stuurt mij vanmiddag een sms met de letterlijke tekst: "Hi, hoe gaat het met je. Hier alles ok. Ga je vanavond nog stappen? Gr A"

Dilemma dus... ik ga niet stappen vanavond maar moet ik nou antwoorden?? Ik zie hem dus nergens meer, dus vind het wel weer leuk dat ik contact heb met hem maar aan de andere kant ben ik nog steeds boos op hem.

Mijn idee is: Terugsturen "Nee ik ga niet, heb andere plannen. Gr, L" dan heb ik wel geantwoord maar niet gehapt? Help Haha!

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:51

ik zou het niet doen maar dat vind ik Lachen
ik weet niet of het goed of fout is maar ik hou daar nooit zo van Knipoog

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:57

Als je wat terug stuurd hou het dan lekker vaag (idd iets van heb andere plannen) Als hij het hard speelt moet jij dat ook doen...
Lijkt een beetje op een ex van mij die was me aan het aantrekken en vervolgens weer aan het afstoten... (geen idee waar je aan toe bent dus)
Als je wat terug wilt sturen zou ik het dus vaag houden (en ligt er natuurlijk aan wat je zelf nog van die persoon wilt, wil je niks meer dan zou ik niks terug sturen, en hem lekker laten zitten)

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:07

Als ik zo dat andere verhaal lees...
Zou hem niks terugsturen!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:21

Hoe lang is he nu precies geleden dat hij iets van zich liet horen?

Ik zou iets terugsturen als:

wie ben jij ook alweer?

of eh..

tja kan op dit moment niet zo goed ergens opkomen. Maar effe iets terug sturen dat duidelijk maakt dat hij kan opdonderen!

Of:

Neuh, ik ga vanavond stappen met mensen waar ik WEL om geef

Ik ben dol op sms ruzies, maar als je nog gek op hem bent, natuurlijk niet doen! Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:24

Oh, die jongen, lekker in zijn sop gaar laten koken!
Waarom zou hij je nou op eens sms-en?
Ik zou niks terug sturen. Je kan je sms tegoed wel beter gebruiken toch (voor die barkeeper Tong uitsteken )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:45

Wat dacht je van; "prima. nee. gr.L"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:04

Mijn idee zou zijn om er geen energie- en zeker geen SMS tegoed meer in te investeren. Zo'n persoontje zou bij mij helemaal exit zijn.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:08

ik zou negeren. ik vind ook dat je niet boos moet blijven, daar heb je alleen jezelf mee.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:10

Ik zou die 20 ct niet aan dat SMSje besteden... Hier voor je! Laat m lekker zitten waar hij zit, hij weet niet wat hij mist joh!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:10

nou, negeren zou ik het dus ook niet, gewoon iets lekker vaags, maar maak hem duidelijk dat je niets met hem hoeft.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:20

Ik zou iig niet gaan stappen met hem.
Dan heb je nog twee mogelijkheden:
1. Je negeert hem gewoon en reageert dus helemaal niet.
2. Je stuurt een berichtje terug waarin je duidelijk maakt dat je helemaal geen zin hebt in HEM.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:23

Antoinette schreef:
Hoe lang is he nu precies geleden dat hij iets van zich liet horen?

Ik zou iets terugsturen als:

wie ben jij ook alweer?

of eh..

tja kan op dit moment niet zo goed ergens opkomen. Maar effe iets terug sturen dat duidelijk maakt dat hij kan opdonderen!

Of:

Neuh, ik ga vanavond stappen met mensen waar ik WEL om geef

Ik ben dol op sms ruzies, maar als je nog gek op hem bent, natuurlijk niet doen! Haha!



Ja idd.. Dat zijn goeie!
DAT ZOU IK OOK DOEN!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:14

Tuurlijk vind ik negeren helemaal mooi, maar ik weet van mezelf dan dat het me toch niet zou lukken.
Ik loop me dan op te vreten en moet het er dan toch even uitgooien

Iedereen zijn eigen methode! Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 21:18

Nou ik heb orri's advies opgevolgd en idd teruggestuurd "Prima en nee. Gr, L"
hihihi dat was denk ik inderdaad het beste plan. Niks terugsturen kan ik niet (ooowww wat ernstig he, dat moet ik echt leren hoor!) en die van Antoinette waren ook heel stoer maar ik denk dat hij daar niet op reageert dus tsja dan kan ik er ook geen lol van hebben haha.
En ik denk dat ie dan ook denkt dat ik nog niet 'over hem heen ben', je weet wel...
Nee, dit was de juiste move. Lekker koel en afstandelijk. Ik wil namelijk zelf de touwtjes in handen houden en wil eigenlijk dat ie nog aan me denkt en op z'n knieen terugkomt om hem vervolgens af te wijzen.. *devilsmiley*
Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:03

You go girl!!!!!!!!!

heel verstandig, er zijn veel leukere mannen in de wereld die wel serieus kunnen en willen zijn!!!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 00:05

Oooow stoer!!! Wat je ook had kunnen doen:'Nee ik kan niet, ik ga gezellig met vrienden film kijken" (Laat hem dus weten dat jij je erg goed vermaakt zonder hem, je hebt hem niet meer nodig....NOW THAT YOU OUT OF MY LIFE I'M SO MUCH BETTER.
Dus laat hem niet merken dat je ermee zit!!!
GO GO GO GIRL!!!

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:19

ja precies clien gewoon sms en dat je wat anders te doen hebt, lekker jaloers maken!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:19

Nathaley schreef:
ja precies clien gewoon sms en dat je wat anders te doen hebt, lekker jaloers maken!

Idd ja, zoiets van: ik heb jou echt niet nodig om blij en gelukkig te zijn...!!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:27

Antoinette schreef:
Neuh, ik ga vanavond stappen met mensen waar ik WEL om geef


Neuh, ik ga vanavond stappen met mensen die wel om MIJ geven

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 17:27

Whaha ik kreeg vandaag een smsje van hem 'Ik heb het hele weekend gewerkt en rijd nu in zandvoort, wat heb jij gedaan?' (okee... in zandvoort cruisen met zijn MG dat overtref ik niet helaas ) maar ik stuur lekker terug: 'ik had een heel leuk weekend, ben 2x uit eten geweest, Vork wezen stappen, Party!! naar de bios geweest Pling Heel gezellig..' (en dat was het ook!)

Kwam zijn vrienden tegen met stappen die vroegen 'Hoe is het met A?' dus ik zeg 'Vertel jij het me maar' .. waren ze helemaal verbaasd. 'Oh is het uit?' (Ja en dat kon ie jullie blijkbaar niet vertellen?) En vervolgens zijn ze druk bezig mij te versieren Verward Vage figuren hoor. A ook, als die nog eens overspannen wordt of zijn baan kwijt raakt heeft ie helemaal niks meer want zijn werk gaat voor bij zowel zijn vrienden als vriendin dus.. as if that's worth it.. Nog een dom bedrijf ook trouwens waar ie werkt.. mentaliteit daar..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:19

Go Lau! Leuk dan ook, dat zijn vrienden van niets weten. Heeft ie zelf een plaat voor zijn harses dat ie denkt dat er nog steeds iets is?