Kink FM muziek

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Kink FM muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 11:58

N.a.v. het topic "Je huidige favoriete radionummers top 5 ??" waar we een beetje off-topic gingen...

Kink FM muziek!

IK ben zelf op mn 14e ofzo naar Kink gaan luisteren, en dat heeft mijn muzieksmaak nogal beinvloed. Ik ben gaan luisteren naar punk (NOFX, Vandals, vanalles van Hepcat Records en Epitaph), ska, rock en alles alternatief. Het grote voordeel van kink: alle soorten muziek, als het maar alternatief is. Lovers

Hulde aan Kink FM Haha!


WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 12:11

Ik zit net in het archief te kijken... wat een herrinneringen zeg. Uit de outlaw 141 van 1995 (http://www.kinkfm.com/jaarlijsten.php3?jaarlijstid=9) :
This is a call - Foo Fighters
Lump - Presidents of the U.S.A.
Orange - Metal Molly
Not an addict - K's Choice
Bullet with butterfly wings - Smashing Pumkins
Hotel Lounge - Deus
You oughta know - Alanis Morisette
Self esteem - The Offspring
Sweater song - Weezer
Leave it alone - Nofx
Wynona's big brown beaver - Primus
Lightning crashes - Live

Zoveel eerste singles van bands die nu veel bekender zijn... Skunk Anansie, Alanis, Red Hot Chili Peppers, Offspring... Nu vind ik sowiezo dat kink eerder is met dit soort bands als bijvoorbeeld 3fm, 538. Luister je naar kink dan ken je het nummer al lang voordat het op de andere zenders komt.

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 15:36

hmm.. ik hoorde net op kink dat Dave Grohl straks niet meer meespeeld? Foo Fighters zijn idd heel erg leuk, vooral de clips (hoe heet ie ook alweer van de mentos reclame.. Haha! )

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 15:50

If they're old enough to pee, they're old enough for me Haha! Slogan van een huisgenoot hier...
Ben je wel eens op het kink forum geweest?

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 15:58

Wel eens, maar ik vind het een beetje vage figuren... Maar dat kan aan mij liggen hoor Haha!
http://130.161.216.66/kink/

Ik baal trouwens flink. Morgen is de kinky 101, maar morgen zijn de computer suites gesloten Verdrietig

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 16:08

Yep, ik zit in Wales op de campus van de universiteit, en nu gooien ze de computerruimtes dicht... Waarom, die mensen hebben toch geen vakantie nodig Knipoog Ik geloof wel dat er een paar computers beschikbaar zijn, maar ik denk niet dat de rest van de mensen blij is als ik de hele dag radio ga zitten luisteren.... Haha!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 10:16

Vergelijk hem eens met de top40. I'll rest my case Tong uitsteken Ik heb nog even een computer kunnen opsporen, maar luisteren zit ere vandaag niet in..
Verdrietig

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 10:31

In Leeuwarden (friesland?) heb je ook nog Freez fm, die heb ik aanstaan als ik op de fiets zit, maar als ik thuis ben is het kink Haha!

Mijn zus is ooit nog bij een optreden van K's Choice geweest, van Mtv. Een of ander afscheidsfeestje omdat Mtv van de kabel ging ofzo. Daar was Dog Eat Dog ook, en een jaar of twee daarna werden die pas bekend. Ze heeft zelfs nog handtekeningen Tong uitsteken


WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 10:38

K's choice is ook nog wel in Amerika te horen. Wat dat betreft hebben wij Nederlanders niet zulke goede muziek dat ze het in het buitenland ook leuk vinden Scheve mond Ik zat laatst met een huisgenoot eens te vergelijken wat er uit Nederland kwam, en wat bij hem uit Wales kwam (o.a. Tom Jones, Catatonia, Super Furry Animals, Manic Street Preachers) wat hebben wij? De venga Boys Misselijk , En Junkie XL, dat valt dan weer mee Haha!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 10:46

Citaat:
Over horizonvervuiling gesproken.

Haha! Inderdaad. Een van de jaren dat ik op Lowlands was, zaten we in de bus van het station naar het festival terrein. Wat heeft de buschauffeur aanstaan? Venga Boys! Nou vraag ik je! Ik heb hier nog helemaal niets nederlands gehoord, behalve Junkie Xl, die zich dan niet eens Junkie XL mag noemen, maar JXL...

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 10:53

Da's van Veronica toch? Ik heb het in het begin eens gezien, maar de presentatie was zo slecht.. Haha! Ik vond ook niet dat ze erg veel te melden hadden, radio is leuker: Video killed the radio star

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 14:26

Nee, het hoort wel bij elkaar. Kink radio heeft in het begin wel aardig wat te maken gehad met kink tv, zo hebben ze via kink radio de presentatoren gezocht. Het is allebei van veronica. Ik heb de laatste tijd niet veel meer over kink tv op kink radio gehoord eigenlijk Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, DDD3, fleurtjeuh, Justme_Lisaa, Kairos, Klis, Lisewiesje, reina, Slmt9 en 60 bezoekers