Ik ga vanavond ruzie zoeken... help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik ga vanavond ruzie zoeken... help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 19:59

Ja je leest het goed. Ik ben het zat. Spuugzat. En dat ga ik vanavond vertellen ook. Boos!

Volgende situatie:
Mijn nieuwe vriendje liep de eerste 3 weken heel hard van stapel. Lovers Hij wilde me voorstellen aan iedereen'als 'zijn vriendin', hij riep dat ik mee moest naar die en die trouwerij en het personeelsfeest (over drie maanden) en toen zei dat hij hiervoor nogal wat dames versleten had maar met mij was ie écht serieus (zelfs zijn collega's stonden ervan te kijken)

Okee, na week 3 hoor ik ineens beduidend minder van hem. Verward Van 3 smsjes en een lief mailtje per dag naar geen smsjes en een mailtje met 'hoe is het? Hier okee. Groet.' in één week. Okee, ik snap dat er iets mis zit dus ik vraag op de man af hoe of wat. Wij gepraat, hij zat met het feit dat hij zo druk was met zijn werk en geen tijd aan mij kon besteden. Okee, best, we wisten hoe de kaarten lagen, ik zou er rekening mee houden en hij zou proberen meer tijd vrij te maken.

SO far so good. Nou, nog niks geen lieve smsjes of mailtjes, nog steeds die koele houding. Ik kan het niet meer hebben, stort zaterdag zowat in Huilen (door nog meer dingen) en sms hem mij zondag te bellen. Uiteindelijk heb ik gebeld (kreeg nl alleen een smsje met 'ik heb een kater. gaat het met jou weer?') en riep ie dat ie misschien maar eens duidelijk moest zijn: Hij was toch niet toe aan een vaste relatie. Lips are sealed ALs ik hem nu niet meer wilde zien moest ik het zeggen... dus ik zeg nee, geen punt, dat is duidelijk, misschien kunnen we het ook nog eens face tot face erover hebben. Okee zegt ie, zullen we volgende week uit eten gaan? En we bellen en smsen wel!!

Goed, week later. Niks gehoord. Niks geen etentje dus. Okee, duidelijke kerel-streek, gewoon weglopen dat is makkelijker dan het onder ogen zien. Gaaaap

DUS:
Ik baal er als een stekker van dat hij me dus dingen belooft en totaal niet nakomt. Van de 'serieuze relatie' tot het etentje, als je het dan niet wil, beloof het dan gewoon niet. Ik heb hem gisteravond een boos smsje gestuurd met dat ik me blijkbaar erg in hem vergist had. Niks op gehoord.

Vanavond ga ik me dus eerst moed indrinken in de kroeg en dan ga ik naar hem toe. Ik ben van plan even duidelijk te maken dat ik 'dumpen door de telefoon' wel erg min vind en dat ik toch wel meer verdien. Dat het een onopgevoede hufter is, en dat hij mazzel heeft dat ik hem ooit leuk heb gevonden. GROM. Extreme duivel

Maar het probleem:
Ik ben niet goed in ruziemaken Huilen Ik weet bijna zeker dat ikd aar weel heel nuchter ga staan en alles relativeer terwijl ik van binnen kook...!!! Ik wil hem uitschelden en het kan me absoluut niet schelen wat hij daarvan vindt, want hij verdient het gewoon. Maar ik denk dat ik straks weer in zijn excuses tuin en hij het weer wint.

Wie kan mij tips geven hoe ik assertiever kan reageren straks? En hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat ik daar ben omdat ik me behandeld voel als een stuk vuil en hem dat kwalijk neem, ipv omdat ik hem zo mis en eigenlijk terugwil (wat hij er ongetwijfeld van zal maken..) Verdrietig Frusty

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:20

Boos worden helpt toch niet, je gaat het jezelf daardoor alleen maar moeilijker maken, het beste is om hem gewoon te negeren of gewoon heel rustig tegen hem te zeggen dat het leuk was, maar dat je nu eigenlijk wel op hem uitgekeken bent, dit het liefst waar zijn vrienden bij zijn, ik denk dat deze jongen even een flinke deuk in zijn ego moet krijgen..

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:21

pfoe meid, wat een rotsituatie... Kan me wel voorstellen dat je hier goed ziek van bent!! Ik zou zo echt niet weten hoe je assertiever kan reageren.. Bij mij komt t altidj kwader over dan ik bedoel... gaat helemala vanzelf ..
Heb geen idee, sterkte iig!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 20:51

Nouja, ik word dus eigenlijk nooit boos, dat is het hem. Meneer vertelt mij vrolijk over de telefoon dat ie toch geen zin heeft in een relatie en ik zeg: okee nee dat snap ik. Goed hoor. Verward

Nouja, status so far is dat ik de meest rode lippenstift uit de tas heb gehaald, heel erg hard met Anouk aan het meezingen ben en duim dat ie straks opendoet en dat ik hem fatsoenlijk en koel kan vertellen dat ie een hufter is Haha!

Oh ja en ik ga dus niet ín de kroeg ruziemaken, maar meneer woont naast de kroeg dus ik ga eens even aanbellen Haha! En daarna kan ik mooi weer even met vrienden een borrel drinken op mijn vernieuwde sterke zelf. GRrrrrrr
Laatst bijgewerkt door Laura op 13-04-03 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:52

Niet indrinken... Dan ben je zelf net zo zwak als hem... Want dan durf je dus ook niet onder ogen te zien hoe de werkelijkheid is. En ben je niet meer jezelf.

Gewoon naar hem toe gaan, goed met hem praten, niet schelden, schreeuwen. Duidelijk je standpunt kenbaar maken. Kan hij daarmee leven, dan is het goed. Kan het jou niet begrijpen en vind ie dat je niet moet zeuren, dan kan ie opdonderen...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:52

Jeetje Lau, het zit niet mee.... Als je je een keertje verveelt... ik zit toch thuis....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:53

Kleed jezelf maar flink uitdagend aan en ga met andere mannen lopen flirten, voor zijn neus wel te verstaan. WEet zeker dat hij daar veel gevoeliger voor is!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:15

Eh ik weet niet of schelden beter is dan heel koeltjes de meest gemene opmerkingen maken? Is dat niet iets wat beter bij je past.
Bedenk als je voor zijn neus staat wat hij je geflikt heeft en hoe poedersuiker je je daardoor gevoeld hebt misschien kan je hem dan makkelijker vertellen hoe je er over denkt.
Succes!
En mannen .... Verward

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 07:38

Ik vraag me af waarom je er nog moeite voor doet.
Hij is zo'n kansloos ventje daar ga je toch geen tijd meer aan besteden?
Blijkbaar is hij zo vreselijk zielig dan ga je daar toch niet eens de moeite voor doen om boos te worden?Hou de eer aan je zelf hij is veeeeeeeeeeel te min voor je!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:02

Moed indrinken lijkt me geen goed idee. Stap gewoon op hem af en vertel hem hoe jij erover denkt. Boos worden en schreeuwen moet je niet doen als dat niet in je aard ligt.
Ik vind het trouwens wel een rotstreek dat hij je niet in je gezicht vertelt wat er speelt. Mannenstreek of niet, het is geen stijl en jij hoeft daar geen genoegen mee te nemen!

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:46

En hoe is het afgelopen??

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:16

Ik denk dat je het assertiefst bent als je helemaal niet reageerd Knipoog Gewoon lekker negeren die hap en niet reageren als hij smsjes e.d. gaat sturen... mannen gaan vaak zelf hard lopen als ze zien dat de 'prooi' opeens niet meer zo happerig is Extreme duivel Als hij je belt dan doe je gewoon heel nonchalant en zegt dat je het erg druk hebt en eigenlijk niet veel tijd voor hem hebt... oog om oog.. tand om tand Extreme duivel

Helaas heeft boos worden en praten niet veel zin met dit type man... en ja helaas ik spreek uit ervaring Schijnheilig En tjsa dumpen natuurlijk die loozer Haha!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:46

Tsja... ik kan me heel goed indenken hoe je je voelt. Maar boos worden helpt gewoon weg NIET! Ik weet hoe moeilijk is als je echt boos bent, maar met schreeuwen en verrot schelden kom je niet ver. Het word maar alleen maar elkaar verwijten. Giet je ook niet vol met een aantal alcoholische dranken...Waarom zou je het doen? Je wilt namelijk een uitleg waarom hij zo doet...en je moet toch echt wel je koppie erbij houden. Probeer het rustig uit te leggen wat je voelt ( ook al zijn gevoelens moeilijk uit te leggen....ask me...Boos! ) Misschien kom je samen tot een oplossing en zo niet is het jammer. Je zegt zelf dat hij dus de eerste 3 weken te hard van stapel liep! Dus het eerste is ook niet wat je wil en het laatste ook niet. Probeer dat uit te praten om te kijken wat jullie samen willen.

Heel veel sterkte ermee! En kom op laat je niet op je kop zitten en vecht waar je voor vechten wil! Ach gut

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 17:09

Mmmm nou... het ging niet helemaal zoals ik het wilde haha..
Ik ben niet eens naar hem toe geweest... mijn rode lippenstift en aggressieve bui Extreme duivel vielen andere mensen op haha.. Ik werd door de barkeeper een versierd Bloos hihihi. Jammer genoeg was mijn ex er niet om dat te aanschouwen Haha!

Maargoed, ik denk dat ik hem toch maar in zijn sop gaar laat koken. Ik ben echt iemand die het altijd tot op het bot uitgepraat moet hebben, mijn vorige exen heb ik ook tot in de late uurtjes mee zitten praten en brieven geschreven met hoe en wat enzo. Maargoed, dat bracht me ook niks verder, Lips are sealed hoogstens dat ik mijn ei kwijt was.
Achja, love stinks...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:13

Wees jij de wijsste en laat niets meer van je horen. Hij is je echt niet waard als ie je zo behandeld. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben ook eens zo boos geweest op een jongen waar ik gek op was en die me enorm heeft laten zitten. Hij was mij gewoon niet waard en dat heeft ie gemerkt ook. Later heeft ie me nog eens zijn excuses aangeboden.... *zucht, EIKEL*

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:27

Zoals ik het lees, en zoals je zelf al een beetje vermoed, gaat het uitlopen op niets. Wellicht ben je gewoon voor hem 1 van de vele en heeft tie als motto: tja, dezelfde krant lees je toch ook niet drie keer?

Ik zou hem dus uit je hoofd zetten en er geen aandacht meer aan geven noch ruzie zoeken. Er zijn veel van dat soort jongens op de markt, dat maakt het voor ons lieve jongens weer moeilijke om leuke meisjes te benaderen, omdat tie al heel vaak op hun bek zijn gegaan. Succes.

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:48

iedergeval succes

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:15

Laat hem lekker stikken. Zoals ik het begrijp is hij sowieso jou niet waard. Niet een handvol maar een land vol.