Help, amandelen moeten eruit...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 08:24

Ik heb op mijn 21e mijn amandelen laten knippenen ik kan je vertellen dat ik behoorlijk pijn heb geleden.
Dat is niet om je bang te maken, maar die 2 weken kan je best eens nodig hebben.

Ik heb kruimels brood kunnen eten, ben 5 kilo afgevallen (kunnen die amandelen er nog een keer uitgehaald worden Haha! ) en heb me lam geslikt aan paracetamol (tip: laten oplossen in water en niet in het geheel doorslikken )
Die ijsjes is een goed idee en het verlicht de pijn, maar het slikken en zuigen doet gewoon zo'n zeer dat ik die ijsjes ook heb gelaten voor wat het was Verdrietig

Ik zag toen overal Big Macs en stokbroodjes met kruidenboter...............

En toen ik weer wat kon eten was ik mijn smaak kwijt. Dat heeft een aantal weken geduurd voordat dat weer terug was. Maar verder geen bloedingen of zo.

Dusssssss..............ik wens je heeeeeeeeel veel succes, neem er de tijd voor. Slaap lekker bij, rust goed uit, zorg voor veel DVD's, CD's of video's en probeer te ontspannen.
En euh....... ik weet niet of je een kwebbel bent (ikke wel Haha! ) maar dat wordt na de operatie ook een stukje minder Tong uitsteken

Sterkte, ik zal een je denken

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Ashleytjuhh, bebble, Chita, DeGelukkige4, DenieesB, Drico, Jasia, Jintexx, Kidde, lastig, leintje_, Letsdunit, linoleum, maessie, Mrskiwi, nick_en_ik, nile, Roos0605, roosjenat, Rox87, SemrushBot, Vinny12511, xMayo, xPabloBokt, xxxmh, YandexBot, Yannie en 82 bezoekers