6000kg trekken met een personenauto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 00:19

Ikke, er staat me iets bij dat een kennis van mij bij geimporteerde auto's tegen het probleem aanliep dat de RVV er stelselmatig het stickertje opplakte dat de auto maar 100 of 500 mocht trekken. Het eigenaardige was dat het om auto's ging die zelf heel veel meer wogen en makkelijk een 2 paard trailer met max laadvermogen (en nog wel meer ook) konden verslepen. Er is wel een manier om je papieren in orde te krijgen, maar hoe dat ookalweer ging, zal ik nog eens navragen. Het is wel een gedoe, maar anders begrijpt de RVV zelf niet dat een dergelijke auto dat makkelijk kan.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 00:53

Als de RDW deze auto voor het eerst ziet, is de kans groot dat je geen reele regeling op je papier krijgt, maar ook een stickertje "500 kg", je zult dan zelf met informatie van de fabrikant moeten komen om je auto omgekeurd te krijgen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 00:58

Hier een voorbeeld van een auto die met wat extra moeite reƫel gekeurd werd, in eerste instantie kreeg ze een vrij laag (500 en 1500) gewicht toegekend. Dit zijn toch niet echt randgevalletjes dacht ik zo???

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, brennie85, JustMyZtje, MarJon, Meliaforever, mokkaboon, YandexBot en 218 bezoekers