wat ziet iedereen toch in jamai?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

wat ziet iedereen toch in jamai?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 11:42

HEt is een hele aardige en sympathieke jongen om te zien, maar bepaald geen Robbie Williams (waarvan ik overigens geen fan ben maar waarvan ik wel begrijp wat mensen in hem zien). De liedjes die Jamai zingt zijn er ook van 13 in een dozijn en hij mist bepaalde uitstraling. Nu hoor je hem de hele dag op de radio en een hoop meiden jagen hem en masse achterna. Waarom?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:43

Mwa, opzich vind ik het wel oke dat er eindelijk eens iemand is waar ze niet op uiterlijk afgaan (mijn mening dat die jongen niet knap is, maar ik denk dat er veel mensen zijn die die mening delen).

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 11:43

Sypheron schreef:
Mwa, opzich vind ik het wel oke dat er eindelijk eens iemand is waar ze niet op uiterlijk afgaan (mijn mening dat die jongen niet knap is, maar ik denk dat er veel mensen zijn die die mening delen).

maar waarom hebben ze dan niet gekozen voor Hind die beduidend meer talent had en een uniekere stem?

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:44

Dat vraag ik me dus ook af, ik vind er echt niks aan, vervelend hoofd, vervelende stem, gewoon heleboel niks dus Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:44

Omdat mevrouw net een keer een verkeerd nummer uit had gekozen wat niet zo lekker liep als Jamai en Jim die keer.

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:48

en ik denk ook omdat je al die jongens niet zo ver krijgt om als kip zonder kop achter een 'idool' aan te renenn en al die vervelende pubermeisjes wel Lachen, mij niet btw, maar ik denk wel dat dat ook de reden is dat hind niet gewonnen heeft.

eva

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 11:51

dovish schreef:
en ik denk ook omdat je al die jongens niet zo ver krijgt om als kip zonder kop achter een 'idool' aan te renenn en al die vervelende pubermeisjes wel Lachen, mij niet btw, maar ik denk wel dat dat ook de reden is dat hind niet gewonnen heeft.

eva


Good point! Ik denk dat dat de reden is. Pubermeisjes hoeven geen kwaliteit, die willen niet luisteren naar muziek maar erbij kwijlen. Wat dat betreft zou Hind zowiezo geen enkele kans hebben gemaakt want dat is een vrouw.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:54

Misschien wel bij leuke linkse lesbische populisten Knipoog (vrij vertaald naar Loesje's beschrijving over zichzelf)

Die Roger is een stuk beter, mooie stem, maar echt een munchkin die had het op zijn uiterlijk niet gered...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:59

Jamai is wel cute, kan goed zingen, maar idd geen Robbie Williams , het is wel een entertainer trouwens.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 12:03

Kayla schreef:
Jamai is wel cute, kan goed zingen, maar idd geen Robbie Williams , het is wel een entertainer trouwens.

ja, jamai is geen popidool maar hij lijkt mij een zeer geschikte presentator van een programma of zo.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:05

Nou ja als hij geen popidool was had hij Idols niet gewonnen, er hebben veel mensen op gestemd (waaronder ik Clown ). Ik vind zijn stem best prettig om naar te luisteren.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 12:07

Hij zal het niet redden kayla! Jamai wordt een eendagsvlieg. mogelijk is hij volgend jaar al vergeten, en Hind had het langer kunnen volhouden.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:09

Ben erg benieuwd hoelang hij het volhoudt.

Hind kan zich ook nog bewijzen, die heeft ook een contract gekregen, net als Jim, Zosja en Dewi.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:09

Ik denk dat hij gewoon een hipe is..
we moeten gewoon afwachten of hij de komende drie jaren volhoudt..
Zijn liedjes kan hij echter niet veel aan doen, die worden voor hem geschreven, maar ik was om eerlijk te zijn ook eerder voor hind gegaan..
(ik heb heel Idols maar 1x gezien,want ik heb geen kabel, maar toen vond ik hind de beste)

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:13

ik vond dat hij best een goeie stem had, maar toen hij zijn eigen singel uitbracht ben ik helemaal afgeknapt. Wat een zeiklied is dat.
Ik vond hind ook beter maar vraag me af of ze voor haar wel iets leuks hadden kunnen schrijven.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:47

Ik vind Jamai ook wel cute, als ik 16 was, zou ik zeker weten voor hem vallen Haha! Hij heeft zeker weten talent en ik geloof niet dat hij binnen een jaar vergeten is.
Het probleem met Hind was denk ik, dat het te saai werd. Zoals Jim te eentonig zong, zong zij zo braafjes. Ik vond Hind niet de beste. Mijn favorieten waren Dewi en Jamai, hoewel ik in eerste instantie voor Roger ging. Helaas (of juist slim van hem) stapte hij uit het programma.

Ben overigens nog steeds blij dat Jim niet gewonnen heeft zeg!! Stel je voor.. Dagelijks Jim op tv en radio. IEUW }>

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:27

in wie Extreme duivel

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:31

"Hallo, ik ben Jamai"

Ja, moi Tong uitsteken

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:49

Sypheron schreef:
Omdat mevrouw net een keer een verkeerd nummer uit had gekozen wat niet zo lekker liep als Jamai en Jim die keer.


Hind is niet uitgekozen, omdat het meer een meisje was voor iets oudere publiek dan 12 t/m 17. Juist de oudere mensen zien idd meer iets in Hind. Maar het geval is dat juist die mensen het onzin vinden om hun zuur verdiende geld uit gaan benutten voor sms-jes versturen voor de hoofdprijs. Dat doen kinderen juist weer wel. Daarom heeft Hind het volgens mij niet gered.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:51

Ik zie niks in hem...
Ok, hij kan wel leuk zingen en is een apart figuur om te zien. Maar verder? Ik vind het maar een gewone jongen en wordt er niet warm of koud van.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:34

Sypheron schreef:
Omdat mevrouw net een keer een verkeerd nummer uit had gekozen wat niet zo lekker liep als Jamai en Jim die keer.

Omdat Nederland massaal op de 'underdog' stemt. Schijnt typisch Nederlands te zijn las ik in een artikel.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:48

Desiree"]
[quote="Kayla schreef:
Jamai is wel cute, kan goed zingen, maar idd geen Robbie Williams , het is wel een entertainer trouwens.

ja, jamai is geen popidool maar hij lijkt mij een zeer geschikte presentator van een programma of zo.
[/quote]

Bij het concert was Jamai de gene die het meest van het podium spetterde ;0
hij kreeg de zaal aan het swingen...

Maar idd, Hij is geen pop idool...

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:06

Hmmm, Je kan zeggen wat je wil, popidool of niet ... Hij heeft het wel gemaakt ...
Hij is inderdaad een goede entertainer ...
En hij is inderdaad cute .. Ben echt blij dat Jim niet gewonnen heeft ...
Die heeft een echte eentonige stem ... Brrrrr
En Hind er werd haar duidelijk verteld dat ze een stuk uitbundiger moest gaan zingen en dat ze gewoon teveel inhoud ...

Heeft ze helaas geen gebruim van gemaakt ...
Vond het btw wel poedersuiker dat Dewi er toen uit moest ... Boos!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:14

Ik vind Hind ook echt geen popidool. En ik was ook niet lyrisch van haar stem. De ballads klonken best aardig, maar over het algemeen vind ik haar stem te laag. Dat kon je dus in de up-tempo nummers die ze gezongen heeft ook duidelijk merken. Bovendien vond ik haar erg arrogant overkomen, ze was er volgens mij eigenlijk al zeker van dat ze in de finale zou komen, heb gehoord dat ze daar zelfs al mensen voor had uitgenodigd. Tja, het kan verkeren.
Jamai heeft best een groot bereik, is behoorlijk musicaal, kan goed entertainen, kortom, een terechte winnaar.
Ik had het zelf leuker gevonden als Dewi had gewonnen, die vind ik ook een behoorlijk pop idool uiterlijk hebben.
Maar goed, we leven hier met bijna 16 miljoen mensen en zoveel meningen zullen er ook wel zijn. En ja, dan is niet iedereen het met elkaar eens he.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:26

Ik vind het en geen popidool en heeeeeel commercieel Misselijk
Ik vind Dewi meel popidool. En kwa zang had het Hind moeten worden. Haha!