Voor de bokt-weekend-organisatoren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-01 15:59

Ik heb een probleempje met de aanbetaling. Ik heb momenteel helemaal geen geld. Ik ben aan 't recoveren van een faillissement en daardoor nog steeds aan 't wachten op m'n geld via 't GAK.

Ik begin 19 maart bij m'n nieuwe baan, maar ik krijg dus waarschijnlijk daarvan pas m'n geld in april. Wanneer ik m'n geld van 't GAK kan verwachten weet ik dus niet.

Het is voor mij geen probleem dus om in 't weekend te betalen, maar nu een voorschot overmaken wordt dus erg lastig. Is dit nu een groot probleem om mee te gaan? Want ik wil echt graag mee.

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 17:08

Je kan altijd bij je nieuwe bedrijf een voorschot aanvragen. Je zal het salaris van Maart toch wel mislopen. Dus dan heb je in iedergeval wat.

Ik heb het toch ook zo moeten doen.

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-01 19:20

Nou het probleem hierbij is. Dat het voorschot toen binnen 10 dagen overgemaakt moest worden (in ieder geval gewenst), maar daar zijn nog maar een paar daagjes van over. En ik begin dus pas de 19e en ik denk dat 't me dus niet gaat lukken om snel dit geld bij elkaar te hebben. Want werkgevers zijn er niet zo happig op om voorschotten te geven denk ik. Zeker niet in de eerste dagen.

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 22:32

mhhhh en als je vriend het je even wilt lenen? ik wil het op zich wel voorschieten maar ken je helemaal niet straks zeg je ineens ik ga niet en dan heb ik voor jou betaald. dus misschien kun je dat regelen met mensen die je IRL kent??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 01:37

Kan je het echt niet van iemad in je omgeving lenen zoals je vriend? Probeer dat alsjeblieft wel, want ik kan het niet voorschieten, aangezien ik al genoeg kosten heb en straks willen er meer uitstel en dan is het hek van de dam. Ik moet gewoon dat voorschot betalen. Probeer je het even te lenen? En wat Kim al zegt, je kan het beter lenen van iemand IRL dan van een 'onbekende'.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-01 13:21

Ik ga 't wel proberen. Maar wanneer moet het geld uiterlijk gestort zijn? Want m'n ouders willen me geen geld meer lenen (heb ze al kaalgeplukt) en m'n vriend komt a.s. zaterdag terug uit Spanje.

Is het een probleem om de aanbetaling volgende week te doen, want dan kan ik hopelijk dus wat geld lenen van m'n vriend. I hope so. Want ik wil echt mee.

Pling Knuf Mayo *d