ziekenhuis :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-01 20:10

he bah,morgen voor jaarlijkse controle naar het ziekenhuis.. alles zal wel goed zijn maartoch ga ik er met een naar gevoel in mijn buik naartoe Verdrietig margoed als we dan weer buitenkomen is het weer helemaal over en ben ik opgelucht dat er niks aan het handje is..
half negen afspraak voor echo, en dan kwart over negen afspraak met 'mijn' arts (ooo wat is dat heeerlijk om te zeggen MIJN ARTS *LOL*)
dus het eerste uur mis ik zeker en misschien zelfs wel het tweede uur Schijnheilig
haha, maargoed.. heb helemaal geen zin.. en het is juist nog extra vervelend als je dan weer op school komt en ze vragen waar jebentgeweest en je zegt: het ziekenhuis, dan is iedereen meteen ongerust: ojeej en het is toch niks ernstigs en blablablabla maargoed daar kom ik wel weer overheen, sterker nog daar bén ik al overheen *LOL*

"Some memories are best forgotten"


Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-01 21:59

wowie, nou dan zal ik mijn mond maar houden.. gelukkig hoef ik dus nog maar 1 keer per jaar!

"Some memories are best forgotten"

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 17:59

ik ben een hart patient, bij mijn geboorte werkte 1 hartklep van mij niet goed en daar ben ik nu uum 3 keer aan geopereerd.. ik was de tweede die zo'n bepaalde openhartoperatie heeft gehad.. en ik ben een keer gedotterd.. voor die openhart operatie is een of andere amerikaanse arts nog naarnederland gekomen speciaal voor mij *LOL*
gelukkig gaat het nu heel erg goed en kan ik doen en laten wat en wanneer ik maar wil, ik moet nog wel 1 keer geopereerd worden want de hartklep die ik nu heb is een donor klep en die is dus niet 100% goed, maar verkalkt, en zodra mijn hart is uitgegroeid en mijn donorklep aan vervanging toe is krijg ik een kunstklep en hoogst waarschijnlijk hoef ik daarna niet meer geopereerd te worden gelukkig!!!

dit is er dus met mij.. (zo staat hetdusin mijn profiel)
het ging goed, en ik hoef niet op korte termijn geopereerd te worden..
de echo ging minder, niet dat het slecht gaat met mij maar er wasteveel bindweefsel, mede door dat ze dus in geopereerd gebied willlen kijken, daar is het 'zicht slecht'
oja verder hebik te horen gekregen dat ik mijn cardiologe niet meer krijg Verdrietig want zij is bezig met wetenschappelijk onderzoek, vind ik wel jammer, maar goed niks aan te doen, nu hoop ik dat ik een andere 'vaste' cardioloog(e) krijg, want het is wel erg fijn als het iemand is die weet wat er met je aan de hand is, en die het nietalleen uit mijn map leest...

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amyyy, Arlette1991, Cappi, Daphx93, Dee_Es, DexterM, fohadie, Ineke2, Kimberley_, KleinBoefje, LiDi, Pferdchen, Redford, rocky_1995, Valentinotje, Varekaj, Vavane en 142 bezoekers