Circam wordt niet ontdekt door virussscanner

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 12:30

ik heb dat dus ook. Ik heb net een live-update gehad van Norton (nwste versie, van symantec) en ik had gewoon dat virus, niet geopend, en een vraag gesteld bij sarc.com hoe dat dan kan. Ga vanavond kijken hoe t zit. Zal ik t dan maandag op bokt zetten oid?
Vond t heel vaag, heb t virus niet, maar dat hij t niet herkent????
Heel raar, dus tsja, niet openen, en ff afwachten. Ik kan t ook wel naar iemand mailen dit weekend if you really need to know...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 15:50

Ik heb m niet geopend (attachment, 1x de gewone mail wel geopend). Norton zag niets, en ik hoop dus dat ze me vanavond meer kunnen vertellen...
Want ik snap er niets van, hij heeft helemaal geen melding gegeven, dus ik heb m maar gewoon gedelete. Wilde t risico niet lopen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 13:36

ik kreeg per persoon meer dan 1 mail met t virus...
Volgens Symantec is deze worm zo gehaaid dat hij de hele tijd van gedaante verandert en dat je dus je anti-virus software elke dag moet updaten. Dat doe ik nu dus. Wel heel erg balen.
Ik denk overigens dat Red Worm / Code Red erger is, niet voor ons direct, maar i-net gaat misschien wel helemaal plat, lijkt me zeer geslaagd eigenlijk, moeten we allemaal irl-meetinkjes gaan houden!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie