Wil n piercing maar weet niet of ik t durf

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:38

het doet absoluut geen pijn, je moet alleen zorgen dat je een echt goede piercer hebt, dus als ik jou was zou ik in je vriendenkring rondvragen welke piercers in apeldoorn wel goed zijn en welke niet.
Mijn nichtje en ik hebben/hadden allebei een navelpiercing, ik heb em nog steeds, en hij is nooit 1 dag ontstoken of pijnlijk geweest (en ik heb em al 4 jaar) en die van haar was zó ontstoken dat ie er na een paar maanden gewoon uitviel omdat al haar huid rond haar navel dood was... typisch geval van een heeeeeeele slechte piercer. Ik moest namelijk de eerste 4 weken 6 keer per dag ontsmetten en druppelen met alcohol (en zelfs dat was niet pijnlijk) en bij haar hadden ze gezegd dat ze alleen 1 x per dag met lauw water af moest spoelen. echt belachelijk!
Maar bij een tongpiercing zit dat natuurlijk wel wat anders....
de enige tip die ik je kan geven is heeel goed zoeken en het laten doen in een vakantie (kun je er alle tijd aan besteden)

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, CoonArt, Eefje_Sammy, Geerten, GoogleAdsense, IASCrawler, Jive03, Kayleigh__, Mutti, SentiBot, spookyskippy, Tribunals, YvonneV en 65 bezoekers