Hou Bokt families in gedachten! (Afghistan)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:40

Wat ontzettend lief van jullie!!!!!

Ik spreek Peter bijna elke dag, omdat ikzelf ook in dienst zit is het contact makkelijk gelegt, we zijn namelijk verbindelaars.

Op dit moment zijn ze in een hoge staat van paraatheid, ze mogen het camp niet af. Ik maak me wel zorgen, er zijn berichten voor eventuele aanslagen. Ze zijn ook in het zuiden van Afghanistan weer bezig, maar dat is eigenlijk heel vaak zo, omdat daar nog een bolwerk aan terroristen zitten.....

Verder ben ik vrij rustig, ik denk dat wij ons hier meer zorgen maken dan zij. Peter zegt ook dat hij zich ook eigenlijk geen zorgen wíl maken, omdat dat funest is.

Niet verontrustend? tja het is maar hoe je het bekijkt, ik blijf erbij dat ze hun kop in het zand blijven steken, maar dat is mijn mening.

Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden van het hoe wat in Afghanistan....

Maar ik ben erg blij met jullie steun...... Lovers



Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:56

Anne schreef:
mijn vader zit ook in Afghanistan... Maar volgens hem is er daar nietveel te merken van de oorlog in Irak.. De dag de oorlog in Irak begon ( gister dus ) was voor hen verlopen als een normale werkdag.. ben toch wel blij om dat dan te horen!
Ze zijn wel extra waakzaam, maar meer dan dat ( als het goed is Lachen ) niet

in igg bedankt voor jullie steun Ach gut


Dat zegt Peter ook, ze merken er verder niets van. Gelukkig maar......
Ik zou bijna zeggen dat wij er mee rvan merken dat daar..... Zo erg als wij er in nederland mee bezig zijn.....

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:02

STELLAlover schreef:
En Tigger, je schrijft dat je zelf ook in dienst zit. Loop jij ook de kans dat je daar heen moet dan?


In principe kan dat. Ik zit bij dezelfde eenheid als Peter. Ik heb een gesprek gehad met de commandant. Hij wil liever geen relaties tegelijk weg hebben, om de dood eenvoudige reden dat relaties ontvankelijk zijn. Stel peter is op rit en er gebeurd iets, dan kun je mij natuurlijk opvegen, dat werkt niet. Logisch.
Maar goed, dan zouden we afzonderlijk uitgezonden kunnen worden..... dat zou nog erger zijn, voor ons dan. Maar na dit gesprek moest ik een paar weken later weer bij de commandant komen, hij had goed nieuws..... Ik heb bij deze eenheid een vredesfunctie en kan dus niet op mijn functie uitgezonden worden......
Maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel...... als er te weinig chauffeurs zijn of dergelijke, tja.... dan kan het altijd nog... Maar daar ga ik niet vanuit.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Daphx93, Dee_Es, fohadie, Ineke2, Kimberley_, Kinke, KleinBoefje, N_B_N, Vavane, Wescha en 142 bezoekers