Wie wil er met mij....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 18:08

Voor fl 500,- gaan winkelen bij Hyporama?
Speel dan het pony express spel op http://www.ponyexpress.nl en wie weet hebben we dan een mini Bokt meeting, hahaha!! Laat je even weten of het je gelukt is een finale code te krijgen?


Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 18:46

Daar heb je wel gelijk in dat het comercieel is, maar ja 500 gulden is niet niks, het is eigenlijk hetzelfde als wanneer je een lot van een loterij koopt! Je hoeft het uiteraard niet te doen, je kan het doen als je het leuk vindt. Lijkt mij wel gezellig als het iemand van Bokt blijkt te zijn die wint! Ik ga daar tenslotte samen mee winkelen. Hahaha, dan is het wel zo leuk als dat met een leuk persoon is toch?

Dat van een goed doel vind ik nou wel weer jammer dat je dat neerzet. Wij doen veel voor goede doelen, zeker voor Brooke Hospital, maar ergens moet dat toch van betaald worden!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 18:56

Nee je leest het verkeerd, sorry.
Wij doen veel voor goede doelen, maar je kan alleen maar iets voor goede doelen doen als je het geld hebt om dat dan ook te kunnen doen Verward begrijp je het nog?

Van 2,50 blijft er overigens niet veel over als je kijkt wat het bedrijf van het tel nr er van neemt en wat het kost om zo'n spel te maken + de prijzen kosten ook geld.

Die ringtonen zijn niet van Ponyexpress.nl die zijn van een ander bedrijf en voor zover ik weet, maar corrigeer me a.u.b als ik het mis heb, zijn die altijd 2,50.


Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 20:43

Paulien ik heb je een PBtje gestuurd!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 10:24

Ik begrijp het Bart, sorry.
Heb het eigenlijk alleen maar gedaan om dan te kijken of ik met iemand van Bokt mocht gaan shoppen, voor die andere prijzen heb ik nooit reclame gemaakt. Beetje Egoïstisch is dat wel moet ik toegeven! Het ging me ook om mijn eigen gezelligheid. Hahahaha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, IASCrawler en 40 bezoekers