even thuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

even thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 20:25

hier even in t kort een update van mij. helaas kan ik niet melden dat het goed gaat. ik ben nog steeds opgenomen in delft en ben weer een stapje achteruit gegaan want ik ben teruggeplaatst naar een gesloten afdeling omdat ik op de open afdeling een gevaar werd voor mezelf. de details zal ik hier niet vermelden, die zijn nogal schokkend maar je mag me altijd pben. ik heb met godsgratie verlof gekregen omdat nina aan t kegelen is en dus eigenlijk binnen 48 uur moet bevallen. en morgen (donderdag) is dus ook mijn zoontje jarig waar ik uiteraard bij wil zijn. voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik thuis kan komen. ik hoop dat ik dit verlof al aankan en dat het die dagen thuis goed zal gaan, dan ben ik een stapje verder en kan ik gauw weer terug naar de open afdeling. de afdeling waar ik nu zit is echt een ramp. allemaal zwaar psygotische mensen met enge gedachten en ik ben zelfs 2 keer bedreigd met de dood op deze afdeling. ik heb nu al 1 nacht thuis geslapen vanwege nina maar ben vandaag op de dag wel weer in t ziekenhuis geweest. nu ga ik mijn 2e nacht in en ik moet er om de 2 uur uit om naar nina te gaan kijken want ik wil het niet missen en ze kegelt als een gek. ik hoop echt dat ik dit mee mag maken en dat ik binnen een paar dagen een leuk veulentje erbij heb. ik heb besloten dat een hengst noah zal gaan heten en een merrie cacharel. ik heb nog steeds een vreselijke weg te gaan en t gaat met heel veel vallen en weinig opstaan maar t feit dat ik er nog ben geeft me hoop dat het goed komt. ik hoop wat leuke reacties te krijgen en ik zal ze allemaal lezen en t gelijk laten horen als t veulen er is.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:29

Meid, goed om weer eens wat van je te lezen veel sterkte.
En ben ook zeer benieuwd hoe het veulentje er straks uit ziet,
Nobility was de hengst toch? die heb ik weleens gezien, mooi dier.
De namen zijn ook erg mooi gekozen!
Het is jammer dat het niet veel beter gaat, maar zolang je je staande houdt en op deze aarde blijft doe je toch al heel wat.
Zolang je maar blijft willen. Veel liefs en sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:31

hoi Lonneke
Leuk van je te horen.
minder leuk om te horen dat het niet zo geweldig gaat.
Maar zoals je zegt, je bent er nog, dus dat betekend dat je sterker bent dan je zelf denkt, dus je komt gewoon uit dit diepe dal !!

En wat leuk dat Nina bijna moet bevallen
Je hebt ook mooie namen gekozen.
En we willen uiteraard foto's zien Haha!

En mocht het de komende uren gewoon wat te zwaar worden, dan val je ons gewoon "lastig"
En dan zul je zien dat die dagen voorbij vliegen en je zo weer uit de gesloten afdeling bent.

Kortom, kop op!!!!
Je kunt het !!!!!

Liefs Marcia

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:42

Wat jammer dat het nog niet beter gaat maar ooit komt er een dag dat je wel die stap vooruit gaat zetten en daarna nog vele stappen meer.

Ik ben heel benieuwd naar het veulen van Nina, hopelijk laat ze je niet te lang in spanning.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:44

Kom op Lon, doorzetten nu! We missen je hier! ben zo benieuwd wat er voor moois uit Nina komt!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:47

fijn om weer wat van je te horen, alleen jammer dat het nog niet veel beter gaat. maar dat gaat je absoluut lukken!
ik ben ook erg nieuwsgierig naar het veulen van nina, we willen dus wel foto's zien he als het zover is.
veel sterkte Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:50

Wat leuk om weer eens iets te horen van je, het was alweer te lang geleden. Hartstikke fijn dat jeverlof hebt gekregen voor wat er de komende dagen allemaal gebeuren gaat, allemaal positieve dingen en dat is goed. Heel veel plezier morgen met de verjaardag, feliciteer je zoontje ook maar van mij (ons). Heel veel plezier ook met de geboorte van het veulen, ik duim voor een gezond sterk diertje Lachen. Hopelijk geeft dit je weer nieuwe moed en kun je er weer even tegen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:50

Ik ga met RK mee, je bent waarschijnlijk sterker dan jezelf denkt!! Kom op meid!! Wij staan achter je en je gaat het redden, zeker nu er een mooi veulen opkomst is!!

Ik wens je heel veel sterkte en ga heel erg genieten van al het moois dat je misschien de komende uren te wachten staat!!

p.s. de namen zijn ook erg mooi!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:55

Hoi Lonneke,

Wij kennen elkaar nog niet denk ik. Ik ben nog niet lang genoeg op Bokt.

Ik geloof wel dat je een heel geliefde bokker ben want ik heb vdw nog een topic over jou voorbij zien vliegen en iedereen is geintresseerd in hoe het met jou gaat.

Ik wil jou in iedergeval een paar hele leuke dagen toewensen met je gezin en de naderende bevalling. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Groetjes Kim

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:01

Hey Lonneke,

Vervelend dat het nog niet beter gaat...ik hoop dat het veulentje voor jou een lichtstraaltje naar het geluk kan zijn. Ik duim voor je dat je het mee mag maken, de geboorte en dat lieve snuitje.
Ik weet in ieder geval zeker dat je je op dat ene moment even intens gelukkig zult voelen.
Kop op Lon!
Dikke knuffel aan Nina en de kleine voor straks Lovers

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:12

Fijn om weer een bericht van je te lezen,
Kom op meid, vecht door!
Hopelijk mag je Nina's veulen te wereld zien komen en bij je zoon s' verjaardag zijn.

Kom op meid, je red het!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:31

Fijn dat je weer even thuis bent.
ik hoop dat je het veulen en Mike(?) s verjaardag in ieder geval mee kunt maken. Kun je mij je adres pb-en? Dan kunnen we een keer een afspraak maken dat ik naar Delft toe kom Ach gut

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:32

heej meid je kan het wel hoor. wij geloven allemaal in je.
hopelijk is het veulen van nina er snel. heb je weer een lichtpuntje in je leven.
liefs Marjo

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:36

Hoi Lonneke,

Je kent me wel niet, maar ik wil je toch heel veel sterkte toewensen!
Ik had je nog een keertje een PB-tje gestuurd over Nina, omdat ik haar ken van de tijd dat ze in Dirksland stond. Ik vond het al zo vreemd dat ik niets van je hoorde. Wist ik veel....
Ik hoop voor je dat je een mooi veulen krijgt en veel plezier met de verjaardag van je zoontje.
Tessa

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:39

Hey Lonneke,
Fijn eindelijk weer eens wat van je te horen!
Alvast gefeliciteerd met je zoontje en succes met het veulen! Allebei erg mooie namen.
Veel sterkte
Lotje

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:02

Hai Lonneke....

Fijn weer wat te lezen van je.....Minder inderdaad dat het nog niet helemaal gaat zoals het hoort. Maar je bent sterk, dat heb je nu wel bewezen. Koppie op he???? Je kunt het prima.......
We kennen elkaar wel niet, maar ik lees altijd vol bewondering als je weer een verslagje doet. Ik vind je een topper!!!!!

En wat gruwleijk spannend zeg.... Ik hoop dat het veulen snel komt en dat ie helemaal top is......Maar daar twijfel ik niet aan!!!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:29

Lieve Lon
Fijn om weer wat van je te horen, al is het dan niet ontzettend positief maar je zit iig weer op de goede weg zei je zelf al! Ze laten je vast niet voor niets bij Nina slapen, dat doen ze alleen als ze er vertrouwen in hebben. En terecht dat ze dat hebben want je bent een kanjer Lovers
Sterkte met wachten op t veulen, ik ben echt ontzettend benieuwd wat t gaat worden. Leuke namen heb je uitgekozen!! En natuurlijk een fijne dag gewensd en alvast gefeliciteerd met je zoontje Lachen

kom op he

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:32

Fijn dat je er weer (even) bent !
Ondanks dat het nog niet zo gaat als je zou wensen, hoop ik dat je een paar fijne dagen thuis zult hebben.
Alvast een fijne verjaardag voor jou en je zoontje gewenst, en geef Nina maar even de sporen zodat er snel een lief klein mormeltje uit komt rollen Knipoog
Veel sterkte en kop op he !

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:40

Hee Lon, goed dat we even iets van je horen! En gelukkig dat je voor Nina weg mag, dat beetje afleiding (en leuke spanning) zul je vast hard nodig hebben. Heb vorige week al van Raymond gehoord hoe het met je ging en ik schrok toch wel, hoopte dat het nu wel wat beter met je zou gaan maar helaas...

Lieve meid, probeer je hoofd boven water te houden, hoe moeilijk het ook is. Probeer energie te halen uit Nina's veulentje, uit je gezin en uit de mensen die om je geven. Dat maakt alle ellende wat draaglijker.

Dikke knuffel,

Ka

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:46

Hey meis.... eindelijk weer even een berichtje. Goed om even wat van je te horen! Ik zat vandaag nog te denken... hoe zou het toch met Nina zijn en kan Lon er wel bij zijn als Nina haar veulen krijgt.... gelukkig! Je bent er bij.... geniet ervan meis, het zal je sterken!

*knuf*

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 23:18

Lieve Lonneke,

De aanblik van een klein veulentje van je eigen Nina zal je straks vast goed doen.

Zet hem op meid, je komt er wel weer bovenop!

*knuf* Kitty

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 00:25

Heey Lonneke, jammer dat het nog niet zo goed met je gaat. Maar hartstikke goed van je dat je zo door blijft vechten!

Hopelijk ben je bij de bevalling van Nina, en kan dat voor wat blijdschap zorgen.

Sterkte!

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 00:53

Goed voor je, dat je nu thuis mag zijn voor de verjaardag van je zoontje en de bevalling van Nina! Rot voor je dat het nog niet zo goed gaat, maar zoals je zelf al zegt: Je bent vast sterker dan je had gedacht! Ik hoop voor je dat je snel weer zo goed bent dat je weer naar de open afdeling kan, met de dood bedreigd worden lijkt me afgrijselijk, helemaal in jouw situatie.
Laat Nina maar een prachtig veulen krijgen en put uit alle mooie dingen die nu staan te gebeuren weer wat kracht.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 08:58

Hey Lonneke! Ik zat laatst ook al aan je te denken en toen heb ik nog een kaartje gestuurd (heb je die nog ontvangen?). Ik vind het heel positief dat je nu thuis zit en dat het wat dat betreft goed gaat. Ik hoop echt dat er uiteindelijk een weg naar boven is. Ik duim voor je!
Hele dikke knuffel & you can do it!

Laudine

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 09:16

Heel veel sterkte gewenst, dat je maar mag genieten van de geboorte van het veulentje. Hopelijk ben je er snel weer bovenop.