Paardenkrant..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 17:06

heeft iemand toevallig de krant van afgelopen zaterdag gehad en al gelezen..?



Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 20:22

ehh.. leest er dan helemaal niemand hier de paardenkrant..?? Verdrietig Huilen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 20:35

wat is de Paardenkrant??
dat is zeg maar 'de Hoefslag" ( eeh ken je dat??), maar dan in zwart-wit en in krantvorm. Maar wel 10 keer beter dan: veel uitgebreider verslagen van alles wat met paarden te maken heeft: wedstrijden, keuringen, e.d. Ook de westernsprot, de groningers, shires, friezen , fjorden, haflingers, shets en tinkers komen uitgebreid aan bod, wat je in andere bladen dus niet zal meemaken..
Hij verschijnt 2 x per week en kost dacht ik net zo veel als de hoefslag. kan iets schelen, maar niet veel. Ik was vroeger helemaal 'hoefslag-mens', maar dat blad is zich teveel subjectief gaan instellen vind ik, ze zijn teveel uit op 'roddel en achterklap' binnen de sport. Da's erg jammer!
Als er maar iets zou spelen, is de hoefslag de eerste om 'ns flink te gaan stoken en partij te kiezen, waardoor de lezer geneigd is alleen hun verhaal te geloven..
De paardenkrant schrijft veel positiever over al die mensen die hard werken voor hun sport, zonder dat ze de mindere katen van bijv. een proef negeren.

dit was mijn reclamepraatje haha, maar vind t wel mijn waarheid.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 21:10

huh? je las dat ik erin stond, maar hebt 'm nog niet gelezen..?
aaahh wacht ff..... zeker op fjordnet geweest he ?? *LOL*
Ik natuurlijk super trots, weer een beetje meer beroemd haha..
( kinderdroom..)
kan je een lidmaatschap echt aanraden hoor, ben super tevreden over de krant!
Vooral dus omdat ze zo breed georienteerd zijn.
Hoe was de vakantie trouwens? zal je binnekort wel weer ff een mailtje sturen, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten!
( ben al bijna op de helft van mijn scriptie..)

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 22:06

jaaa, de mensport koop ik ook regelmatig, om toch nog een of andere binding met het aangespannen rijden te hebben haha.. ( dreams will survive..)
De bit vind ik wel leuk om te lezen, maar niet zo interessant of leerzaam dan de bladen als de hoefslag of paardenkrant. Ik persoonlijk vind bit vooral leuk om foto's te kijken, interviews te lezen, e.d. zeg maar als een blad om lekker bij te relaxen. Maar weet niet of ik ooit lid zal worden ervan.. heb t wel ff overwogen, maar..
Ik persoonlijk wil ook graag op de hoogte blijven van actuele zaken binnen de gehele paardensport en bit gaat daar niet op in, da's meer een ander soort blad. maar moet wel zeggen dat ik 'm dus weleens koop , als ik iets leuks zie staan op de cover.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-01 14:38

ja, er stond een foto van bij bvan lerona en mij, op de keuring in juli *LOL*Alleen pleit die foto niet zo voor mij hha, maare goed, t gaat ook niet om mij, maar om 't paard haha. heb sindsdien trouwens een kleine metamorfose ondergaan, dus sowieso lijk ik al niet meer zo..
ehh.. ik heb alleen geen scanner, een vriendin van mij zou 'm een keer op een andere site zetten, dan kan 'ie via daar naar hier.
Of jacq, heb jij een scanner thuis, ja toch?
inderdaad, die bladen zijn echt niet goedkoop, maar ik wil toch 1 zo'n blad houden, en als ik moet kiezen tussen hoefslag of de pk, dan kies ik toch voor de laatste.
Bit lees ik ook rgelmatig bij een vriendin, maar ben daar geen lid van.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 13:04

Riette--> nee, het artikeltje staat niet op de site, maar volgens mij staan er nu nog oude berichten op, van de vorige krant. Maar denk niet dat t er nog op komt, aangezien de nieuwe krant er vandaag weer is.

Jacqueline--> je moest een weten hoe 'ontspannen' ik de laatste 4 kranten heb zitten doorspitten toen ze binnen waren *LOL*
Ja, zou tof zijn als je t in kon scannen, heb zelf giteren al wel een paar kopietjes gemaakt, omdat er in mijn zwijnenstal weleens wat zoekt raakt..
( na de scriptiedeadline ga ik me maar weer 'ns een ochtendje opsluiten in mijn onbewoonbaar verklaarde kamer, dat wil weleens helpen haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, BlueStocking, Flew, GrapeshotBot, IASCrawler, Ladypronk, Larissa123, Marcella, minouesmee, pluisje88, Sabbientje, shannen6, TessaM, ynskek en 198 bezoekers