KOPSPIJKERS terug!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

KOPSPIJKERS terug!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 11:13

Zaterdag begint Kopspijkers weer. Zal niet gemakkelijk zijn om grappig te doen in deze tijd. Kijk er al weer naar uit. Vond het heel jammer, maar ook dom van de programmamakers dat ze midden in de verkiezingen ophielden.

Dus zaterdag nederland 3 om 20.10 uur

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 19:36

Ik denk dat er een stotterende JP aan tafel gaat komen Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 19:26

Tyrza schreef:
"Dit was het nieuws" is ook geweldig! Die bekeek ik altijd aansluitend op Kopspijkers


Dat komt toch a.s. zaterdag nog niet terug???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:04

sarabande schreef:
Ik denk dat er een stotterende JP aan tafel gaat komen Haha!


hihi Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:34

Ja ze moesten nog even indraaien en ze mochten natuurlijk niet te geestig zijn gezien de omstandigheden denk ik.

Ja hoor Kayla gewone belgen hoor Knipoog Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 01:00

Grappig of niet, misschien maar de onderlinge verhoudingen tussen De Hoop en Balkie kwamen even naar boven. Per slot heeft Hoop het veld moeten ruimen voor Balkie, die nu zakt in de publieke opinie . Hier kwamen, denk ik, enige inside CDA probleempjes naar buiten Lips are sealed

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, ELNTIE, Ginny135, GrapeshotBot, JudithGigi, LonnekeXXX, maaikemuis, Mjelleke, xRaisin en 179 bezoekers