waar knap je gigantisch op af??

Moderators: Dani, Muurp, Murthul, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

waar knap jij op af?

schoenen
6 (7%)
gebit
25 (32%)
kleding
3 (3%)
taalgebruik
6 (7%)
intelligentie
15 (19%)
zoen kunsten
2 (2%)
anders namelijk...
12 (15%)
Roken
7 (9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:20

ik heb voor de laatste optie gekozen, ik knap namelijk op alle mogelijkheden af(en op nog veel meer dingen!!) echt zo erg!
gelukkig voldoet mn huidige vriend aan al mn eisen, behalve 1 ding, hij is een echte brabander uit een boerendorp, oke bergeijk is behoorlijk groot en je kan er heel leuk uitgaan, maar als hij echt plat brabants gaat praten..... Lips are sealed nee sorry dan zeg ik altijd expres:sorry wat zei je?ik verstond het niet helemaal Haha!

maar ik kom zelf uit Puttershoek(zuidhollandse eilanden beetje richting rotterdam/dordrecht die kant op) en ik praat dus keurig ABN, en dat vinden ze hier vreemd, maar ik vind dat hele erge platte praten zo verschrikkelijk!! oke met uitgaan niet zo, maar als we gewoon overdag ergens zijn....gelukkig moet mn vriend voor zn werk(afdelingschef)ook veel telefoongesprekken in het ABN voeren en heeft hij regelmatig communicatietraining, dus hij kan gelukkig heel normaal praten, alleen onderling met vrienden, zoals hij dan praat daar kan ik me er echt aan storen!

verder vind ik alles wat onverzorgd is een afknapper(gebit kleding haar schoenen enz), of heel irritant gedrag, dat kan me ook heel erg gaan storen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:26

o ff vergeten: jongens die absoluut niet kunnen zoenen of als je er mee naar buiten gaat geen flauw idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn....dat is ook een afknapper! of je belandt met zo'n jongen in bed(auto/grasveld whatever)en hij kan er gewoon echt nix van, dat is ook een afknapper! of hij moet verder perfect zijn, dan wil ik hem graaaaaaaaag bijles geven Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie