filmweekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 16:29

We hebben maar weereens een filmweekend gehouden hier.
We hebben hier een hele leuke bioscoop ( http://www.hollywoud.nl ) waar je gewoon mag roken, drinken eten, etc tijdens de voorstelling.
Dit betekend wel dat er geen pauze is.
Ok,
Vrijdag zijn we begonnen met pearl Harbor. Een film die ongetwijfeld zeer veel oscars gaat halen (ga ik tenminste wel vanuit)
Gisteren zijn we dan naar Lara Croft, Tombraider gegaan. Ook een hele goeie film, met leuke humor af en toe. Alleen blijf ik erbij dat die actrice die lara speelt (naam kwijt) een raar spleetje in haar onderlip heeft, maarja.

Morgen gaan we dan naar de sneakers avond.
Dit is elke maandag avond om half 7. Je kan dan voor een tientje naar de film, alleen.... Je weet dus niet welke film er draait. Het is in iedergeval een film die in Nederland nog niet in premiere is.
Toevallig weten we wel dat het de nieuwe van Crocodile dundee is.
Lijkt me wel leuk.
Druk weekendje achter de rug dus

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-07-22 20:04 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:35

das wel leuk maar een bios waar mensen mogen roken bleeeeh krijg je mij niet in haha ik red de helft van de film niet eens dan ben ik al ingestort Boos!

Wij hebben een filmhuur avondje gehad unbreakable en soul survivor.
sneuk i hier altijd op dinsdag mijn zusje had vorige maand daar the sherk ofzoiets

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:44

ik ben een paar dagen geleden naar de film geweest, tombraider.
Angelina Joli speelt Lara Croft geloof ik Lachen
Wij mogen ook eten en drinken onder de film (geloof ik Knipoog ) maar roken niet...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:15

das leuk he zo'n bios?
wij hebben dr hier ook eentje in de buurt zitten.. zit zo'n tafeltje aan de achterkant van de rij stoelen voor je zegmaar en daar zit een knopje op en als jedaar op drukt dan komt er zo iemand langs om te vragen wat je wilt Haha! cooool he?
en dus ook geen pauze..
volgens mij mag jed aar niet roken gelukkig!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:57

ja das erg leuk een bios!!haha ik werk er namelijk dus dat is echt handig ik werk alleen smiddags maar het is altijd erg gezellig en ik serveer enzo.. en ik kan ook lekker gratis naar de bios dus als er nieuwe films komen zie ik ze lekker Tong uitsteken Tong uitsteken haha
doei doei groetjes astrid
enne pearl harbor is erg vet