Een lekker wijn topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Een lekker wijn topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 15:47

Wie van jullie Bokkers is net als ik een wijn liefhebber?
En dan geen willekeurige Chateau Migraine van € 1,- maar een goede fles wijn.
Dat betekent niet dat een fles van € 3,- niet lekker is. In tegendeel ik heb vorige week een paar goede flessen bij de Aldi gekocht. Lekker hoor Vork

En dan bij het voorgerecht, hoofdgerecht een ander wijntje en zo!

Ik ben zelf meer fan van de rode wijnen. In de warme zomer natuurlijk een lekker droge witte of een rose en genieten maar.

Welke bokkers houden nog meer van een stevig glas wijn (het liefste met de nodige hapjes erbij Vork ) en heeft er nog een goede tip voor een lekker wijntje? Komt u maar.......... Tong uitsteken

En zoals mijn collega en ik altijd zeggen : "goede wijn is nog steeds geen bier" Haha!

Op zoek naar de zon!!!



Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 16:05

Oh ja Apple, die Australische wijnen. Die komen zijn hartstikke in.

Ik ben zelf een grote fan van de Wolff Blass wijnen uit Australie. Een Chiraz als ik het goed heb.

Heb me zelfs in een boek verdiept over wijnen van die ene man Drucker of zoiets. (je weet wel welke ik bedoel Haha! ) Best interessant om te lezen.

Bij de Aldi hebben ze een heerlijke witte en rode australische wijn. Vol van smaak en een beetje zoet. Mag best een heftig wijntje zijn toch?

Voor de liefhebbers een aanrader hoor!

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 16:06

Essie schreef:
mijn moeder is helemaal wijn gek (vooral rood) en je kan 100 dure wijns voor haar kopen, maar op het moment zweert ze bij de rode wijn van de aldi!!!
Ik zelf vind 's avonds een witte wijn wel lekker (zoet) vooral canei!


Welke koopt je mams precies dan??

Canei, Canei.........beetje ijs erbij? Vingers aflikken

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 16:15

De Chenet vind ik eigenlijk ook geen r**t aan Misselijk
Heel simpel wijntje idd.

Een beetje een rare wijntje is altijd welkom. En ik kijk ook graag naar etiketten Tong uitsteken Beetje blonT voel ik me altijd wel als ik mezelf er weer op betrap dat ik naar de etiketten sta te loeren. Kan wel heel interessant achter op de fles kijken, maar dat zegt me nog niet zo heel veel.

Proeven..........dat wil ik! (en ook niet uitspuigen Zonde van de wijn }> )

Pinot ook lekker.........
Port (Grahams) ook errug lekker Vingers aflikken Kaasjes erbij en smullen maar (en ik me maar telkens afvragen waarom ik niet zo slank ben. Duh.... )

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 16:25

Over een wijntje wegslobberen gesproken.
Mijn vriend en ik hadden een heerlijk wijntje gekocht en lekker genoten. Iets van € 10,- per fles dus ook geen 'doe mij er maar 25' wijntje. (Penfolds.........mjammie Vingers aflikken )

Staat er in zo'n woontijdschrift, bla bla bla.........en een lekker slobberwijntje voor door de weeks is de Penfolds'
Mijn schoenen schoten uit..........slobberwijntje, wat denkt die kakmuts wel niet van dat tijdschrift zeg
Duidelijk iets teveel geld in de knip en op de Zwitserse bank Cool

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 17:05

kristal schreef:
Een lekker rood wijntje...... Toastje brie.... wat een leven hebben we toch.....


En het gaat toch zo slecht met de economie........ Tong uitsteken En hoor ons nu lraten over lekkere wijntjes Schijnheilig

Een wijnBoktpartij organiseren dan maar? En dan allemaal met OV/fiets naar huis Haha! Slurp.........hik..... Vork

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Avatar22, cam, dandy123, Desty, Diddykong, DotBot, Fly_high, jufjuf, liesje_rosa, lonimma, M_D_H, Maanon_, majemalo, Niwla, Noukie123, Pferdchen, Roosje01, rossi, SemrushBot, spiritfleur, tjee en 182 bezoekers