Family Portrait.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 11:47

die Pink lijkt een heel simpel meisje op het oog, maar haar teksten, they make sense. Het liedje bevat een zeer actueel onderwerp, ruzie tussen ouders heeft veel impact op kinderen, scheidingen die er op volgen, werelden die effe instorten... Gek dat daar verder eigenlijk zo weinig over gezongen wordt.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 12:25

Dimple schreef:
[
Dat dacht ik dus ook. Er wordt natuurlijk veel gezongen over de liefde en over liefdesverdriet, maar nooit over ruzies tussen ouders en hoe de kinderen daar onder te lijden hebben.
....
[/quote]

ja en het gebeurt op zo'n grote schaal. Hoe groot zal het percentage kinderen zijn die dat wel niet meemaken? en allemaal zijn we ooit kind geweest, hadden we behoefte aan geborgenheid (this is my shelter), dus het is voor iedereen zeer herkenbaar.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 09:20

Esme_27 schreef:
ik zit er aan te denken om de singel te kopen, eentje voor mijn vader en eentje voor mijn moeder. Alsjeblieft voor vaderdag en moederdag.

Oei, is dat een hint voor ze?

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ComscoreBot, Facebook, GoogleAdsense, Nathalie18x, roosjenat, roucha1, Schuur_, xChoco en 52 bezoekers