Een dochtertje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 14:41

Mijn 'schoonzusje' is vandaag bevallen van een mooi dochtertje: Bryony!
Mijn vriend was zo slim om vannacht zijn telefoon uit te zetten terwijl gistermiddag de weeen (waar zit die e met de puntjes?)al begonnen waren.
Maar goed, we werden om half 10 wakker, hij zet zijn telefoon aan: voicemail! Of we direct zijn moeder konden bellen. Maar ja, niemand was thuis en iedereen had de telefoon uit staan dus dat schoot niet op. Wij als een gek naar het ziekenhuis in Assen gescheurd, was niemand.
Toen naar Groningen, naar het Academisch Ziekenhuis. Weer niks, maar daar konden ze ons vertellen dat zijn zusje in het Martini ziekenhuis (ook in Groningen) lag.
Toen we daar aankwamen mocht ik direct naar binnen, de mannen stonden op de gang wegens flauwval-verschijnselen Knipoog (mietjes Schijnheilig )en toen had ze al erg veel pijn.
Uiteindelijk is het meisje met een vacuumpomp gehaald om half 1 's middags. Vandaar dat ik ook de boktmeeting in Rolde heb gemist maar het was het waard. Wat een scheetje!!! Lovers


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 14:53

Ja de foto's...ik heb dus net dit weekend de digitale camera van het werk geleend, zei nog tegen mijn vriend: meenemen? Maar nee, daar was geen tijd meer voor, dus ze hebben met een wegwerpcamera wat foto's geschoten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 16:12

Ben net snel de stad nog even ingegaan om een cadeautje te kopen voor mammie Haha! <br>[img]../upload/363/babykleertjes.jpg[/img]<br>[img]../upload/363/pooh.jpg[/img]<br>

Wat vinden jullie van de kleertjes?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 22:59

Ik heb geen idee waarom ze voor "Bryony" hebben gekozen, zal het nog eens vragen.
Het is echt zoooooooooooooooooo'n schatje!
Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, Astridhorse, Berdien, colinneke, Cowboy55, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, J0anieke, Jara, Mo_86, rocky_1995, Rox87 en 162 bezoekers