jongerenvakanties??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

jongerenvakanties??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 13:28

hoi,

ik heb even een vraagje wie er weleens mee is geweest op zo`n jongerenvakantie? (met vervoer naar een plaats(buitenland)en daar zit je met een hele groep jongeren, en dan iedere dag dingen samen doen enzo) zo ja...met welke organisatie ben jij geweest? hier thuis hebben e welal ene brochure van vinea. ikzelf zou graag volgend jaar naar de ardennen willen, en dan abseilen, kraften enz.doen. maar in die brochure was dat van in de ardennen alleen t/m 14 jaar en ik ben dan 16! de andere waren in frankrijk enzo...maja...weet iemand nog zo`n orgaisatie, of heeft iemand ervaringen ermee! ik zou het graag willen horen.

Linda

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:10

van mij is het ook het eerste jaar dat ik dat doe. ga naar de ardennen, kan hier tot 16j. maar is wel belgiƫ. verder ben ik wel nieuwsgierig ook naar anderen... ben er niet helemaal gerust op Lachen

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 14:22

is dat vanuit zo'n organisatie? zoja, welke? ga je soort survivelen enzo?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:25

ja, het is vanuit de CM (christelijke mutualiteit) daar ben ik niet bij Lachen maar mijn ma wel, en dan kan je al mee. weet niet of dat ook in NL bestaat. er zijn er erg veel die met de CM op vakantie gaan, je hebt ruime keuze ik heb voor avonturendinges gekozen met survivaltweedaagse. een tentenkamp ofzo.
gelukkig gaat een vriendin mee. misschien een idee? want alleen is maar alleen he? Lachen

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 14:27

okeej...maar ik heb nooit van de CM gehoord...ik wete nog niet of ik alleen of met een vriendin dan wil gaan(maar ik heb nog ruime tijd om daarover na te denken...Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:33

ja? bij ons is alles al een maand volzet! razend populair dus Lachen Lachen

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 14:45

ik ga pas volgend jaar..snappie? dus nog niet komende zomervakantie maar hierna..in 2004 dus. maarja...ik ben al een beetje aan het kijken...en ben benieuwd wat anderen ervan vonden Lachen

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:44

Kijk eens op www.vinea.nl en vraag de brochure aan.
Zij hebben jongerenvakanties t/m 19 jaar. Errug leuk!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:45

gogotours en TravelExpress. Beide waren actieve vakanties. Dus dat trekt een heel ander soort jongeren aan dan de strandvakanties waar ik dus nooit mee zou gaan.
Beide was goed. Busreis is vermoeiend, maar de activiteiten (raften,canyoning, klimmen, abseilen, hydrospeed, hotdog, wandelen, enz) waren prima geregeld. Ook de indeling in tenten wel. Bij travel Express kregen we wel enorme beroerde MTB's HIer heb ik ook een klacht over ingediend (wat uiteraard niet hielp).

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:50

Wat Germie zegt klopt inderdaad. GoGo Tours verkoopt alleen rechtstreeks aan de klant: Via telefoon of internet. Ze hebben wel een brochure die je dan al vast kan bekijken.
TravelExpress kun je via het reisbureau boeken. Zij regelen alles voor je. Ook hebben ze organisaties als DOit, kun jevergelijken met TravelExpress. Vaak is het programma ongeveer hetzelfde.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 08:52

Ik heb ook goede ervaringen met GoGoTours. Goede begeleiding, gezellige sfeer en niet zo gek duur. Ik heb een prima vakantie gehad!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:52