Ouders, Carnaval en veel bier en jenever!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Ouders, Carnaval en veel bier en jenever!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 20:02

Nouw zaterdag dus naar carnaval me ouders en 1 broer van mij gingen ook naar ens! Het begon thuis al iedereen pruiken op glitterscreme overal.. en me vader ook zelfs glitternagelak! Iedereen zat lekker aan een biertje maar me vader aan de jonge jenever.. Hadden wij er 1 biertje op hij 4! Nou dan schiet het wel op ja Haha!.. Daar aangekomen was er net een bus aangekomen hoppa me moeder vermomt met een zwartje pruik met vlechtjes,donkere zonnebril en een hawaishirt gelijk mee doen in de polonaise buiten! Rond half 1 kom ik me vader tegen ja we gaan nog ff naar kraggenbrug (dorp bij ons in de buurt).. Onder tussen had me vader en me moeder hem al aardig hangen! En opeens lig ik op de grond tussen allemaal jeugd kijk ik om achter me heeft mijn moeder me mee naar beneden gesleurd! Nouw dan weet je wel hoe ver ze heen was... Ondertussen had me vader hem ook al flink hangen.. Hij kon niet meer normaal in de wc plassen hij plaste er naast.. Hij ging naast de barkruk zitten! Hij viel op de grond midden in de zaal Hij ging bij mij en een vriendin en haar vriend op schoot zitten en nog meer van zulke dingen! Maar na 2 uur was de taxi er nog niet! Dus nog maar keer taxi gebeld hadden ze een of ander rotsmoes Boos! Maarja toen kwam de taxi dus en toen besloten ik en me moeder maar dat we maar niet meer naar kraggeburg gingen omdat me vader wel erg ver heen was en dat het anders neit meer goed zou komen! Onderweg naar huis begon me pa echt allemaal onzin dingen te vertellen: Hij wilde een vogeltje hebben Haha! haha.. Thuis aangekomen vraagt me vader zo ja marjolein doe ff de deur open krijg hem niet open! Whahah..

Echt was wel mooi om een keer te zien hoe zat je vader kan zijn! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:05

Ik zou het dus echt helemaal vreselijk vinden om mijn ouders zo te zien en bovendien zou ik me helemaal doodschamen.

Maar wel grappig haha heb er wel om gelachen *LOL*

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:41

hahaha leuk he carnaval!!
mijn vader begint ook allemaal onzin uit te kramen als hij drinkt,
maar echt van die vreemde acties heeft hij niet zo erg.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:59

Erg aardig en taktvol om dat hier op bokt neer te zetten Lips are sealed !!
(Was misschien beter bij JH geweest ?!!)

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:26

Leuk zeg! Zie je je ouders ook eens van een andere kant.. Ik zou er ook echt om moeten lachen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 09:44

En nou maar hopen dat de politie niet meeleest.. 15 jaar en een biertje op hebben Lips are sealed Schijnheilig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 09:47

Tja drank in de man, verstand in de kan Huilen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 09:47

Bljikt wel weer dat ik blij ben dat ik boven de grote rivieren woon Knipoog Oftewel ik ken carnaval niet en volgens mij wil ik dat niet kennen ook Haha! Knipoog

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 10:13

Ik woon inmiddels ook boven de grote rivieren Haha!

Ik mis Carnaval overigens wel erg. In het Noorden heeft men trouwens weinig begrepen van het feest, want men denkt dat het alleen maar om drank en vrouwen gaat. Het echte Carnaval is veel meer dan dat. De berichtgeving rondom Carnaval is dus altijd wat gekleurd. Carnaval is overigens niet André van Duin die weer eens een kraker zingt. Erg fout is ook Ari Ribbens met "Een van die 30 biertjes was waarschijnlijk slecht."

Carnaval is meer een uiting om eens wat anders te zijn dan anders, een uitlaatklep in gestresste tijden. Stress wordt met de jaren alleen maar erger. Daarnaast is het ook een manier op een ludieke manier kritiek te leveren op misstanden in de maatschappij. Het is jammer dat zoveel mensen niet meer gewoon ontspannen kunnen zijn zonder daarvoor eerst liters alcohol te nuttigen.