Wat verdienen jullie (studenten) per uur??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Wat verdienen jullie (studenten) per uur??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 17:58

Ik werk al bijna 2,5 jaar in een verpleeghuis. Ik werk om het weekend een heel weekend. (dus 32 uur per maand).
Ik ben nu 3e jaars HBO-verpleegkunde student (bijna 4e jaars) en krijg daar maar 5,99 per uur!!!!!!! Eerst heb ik er niet zoveel aandacht aan geschonken Frusty maar nu na de tweede keer een tegenvallend salaris te hebben ontvangen, vraag ik me af of dit wel klopt? (eerst had ik een 2e baan, stage, dus toen had ik zat geld, nu dus maar 1 baan)

Volgens mij kan ik als 3e jaars HBO-ver veel hoger ingeschaald worden in een verpleeghuis... (ben nu ingeschaald als 'helpende' maar die zeker 'verzorgende' taken)

(Ik ga hier natuurlijk wel achterna)

Nu vraag ik me af wat jullie, en dan voornamelijk de studenten, verdienen?



Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 20:52

Debbiedee schreef:
ik zou als j meer wil verdienen eens gaan kijken bij de particuliere zorg


Waar moet ik daarvoor zijn?

Ik heb al gesolliciteerd bij ICARE (thuiszorg) en kreeg een brief dat ze wel interesse hadden en dat ik op korte termijn meer te horen zou krijgen. (dat is nu al 1,5 geleden). Dus wie weet verdien ik daar meer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Berdien, ComscoreBot, Damon26, Eretria, Ferera, Ianrowan2009, lanouska, leanneXXnona, M_Vainqueur, miicchhellee, Milando, MoSt81, pjer, Rose94, Whisky00, x_Elise en 164 bezoekers