Dominicaanse republiek?

Moderators: Leo, Dani, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 18:35

Ik ben vorig jaar begin april geweest en het is mijn mooiste vakantie ooit geweest!! Ik ging (helaas) maar 9 dagen en zat in een geweldig mooi hotel; Casa Marina Reef Resort. Dit was in het plaatsje Sosua. Ik ben daar ook gaan paardrijden, dat was echt helemaal te gek!!! Gewoon door het oerwoud, door rivieren heen, helemaal te gek en de paarden (wij reden op hengsten) waren hardstikke mooi en zaten heerlijk (mooie gangen). Mijn vriend kan niet eens zo goed paardrijden maar dit heeft hij echt als iets bijzonders ervaren, we hebben het er nog wel eens over. Zeker doen als je daar bent.
Ik wil zelf dit jaar weer naar de Dominicaanse maar dan naar de andere kant, Punta Cana. In Sosua heb je hele mooi stranden maar deze zijn wel geel. In Punta Cana heb je witte stranden.
En ook nog even over dat niet van je resort af gaan, gewoon doen er is niks aan de hand de mensen zijn ontzettend aardig. Natuurlijk moet je opletten zoals in elke toeristenplaats. De bevolking is overigens wel erg arm en de kinderen bedelen vaak om een snoepje, daar moet je wel tegen kunnen maar het is in de toeristenplaatsen zelf niet zo erg te zien (daarbuiten dus wel, maar wat wil je al Haiti aan de ander kant van het eiland ligt).

Zeker doen, echt een aanrader want in vergelijking met de andere carribean eilanden is de prijs kwaliteit verhouding super. Ik kom daar zeker terug ben nog nooit zo enthousiast geweest over een vakantie!

Paardenboeken te koop, kijk in mijn profiel!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie