Kl*te Stoel!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 08:39

Hier kan je dus een hele discussie over beginnen Extreme duivel .Ik heb dus NOOIT mijn gordel om. Juist met een gordel om heb je meer kans op en whiplash (heb hier jammergenoeg sinds 5 jaar ervaring mee)! Je lichaam blijft dan nl. keurig tegen de stoel geplakt, maar je hoofd knalt naar voren en achter (en bij dus ook naar links en rechts)! Of ze moeten ook gordeltjes voor om je hoofd maken Verward . Mijn neef is ook een keer "gered" juist doordat hij geen gordel omhad, is tegen een boom geknald en uit de auto geslingerd, als hij er in had blijven zitten was hij morsdood geweest (boom stond ongeveer bij de achterpassagiersstoel). Maar goed wat ik al zei hier kan je een ellenlange discussie over voeren, want in sommige gevallen ben je juist gered door het dragen van zo'n onding!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, Anne., Arlette1991, dollyspikkel, Druif_01, Freekieee, Lalidan, Lau07, leanneXXnona, lissssan, mariettek, MieLo, Pytje, schumiegirl, Thats_Me, Tine1987, Winna en 184 bezoekers