Ik haat dit!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 15:30

Jeetje wat ben ik sjacho op het moment! Ik had een super vakantiebaantje, bellen ze net af. Ze hadden eigenlijk al genoeg mensen. Komen ze ook lekker laat mee, ik zou morgen beginnen! Inmiddels heb ik dus al talloze bedrijven en instellingen gebeld, maar alles zit al vol. Echt zo zwaar kl..., ga over 3 weken al op vakantie en dan heb ik geen geld dus. Vandaag ook al de DA rekening gehad, ik word weer lekker met de neus op de feiten gedrukt.. Jeetje, ik wist niet dat een mens zo pissed kon zijn. Nou, ik hoop dat ik nog iets vind...Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar ik moest even mijn frustratie kwijt.

groetjes Mirte


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 17:13

thanks, had weer even een aanmoediging nodig. Inmiddels nog steeds niets gevonden Boos! Boos! maar ik ga morgen langs een uitzendbureau. Nou, laat het wel weten als het geld binnenstroomd! Pling

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 13:56

Oh ja Fitz? Das wel beter, ga gelijk even kijken! Wij hebben ook bollen, maar daar ben ik dus allergisch voor, niet handig dus! Nou, ga zo eventjes bellen!!! Ik ga naar zuid-afrika exlover, dus geld is wel handig!! *LOL*

groetjes Mirte

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Babe02, Butterfly, Danielleeee_, Deeks93, Effy, Googlebot, Iepoetjuh, lovemaylo, Mandy_89, Marie111, Michelle_96, Nustice, Polarize, VogeltjeM, xLeoniee, zonnebloem18 en 203 bezoekers