BartBV/Laui

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 21:22

Ik zit nu een tijdje met Laui te Pb-en, en volgens haar heb ik een grote bek, goor lef en wil ik haar vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.
En dat alleen omdat ik mijn mening gaf over BartBv. Ik wist niet dat hier al eerder een topic over was geweest, anders had ik mijn mening niet geplaatst.
Laui zei dat ik hier maar effe een bericht moest plaatsen omdat dit forum van BartBv is. Bij deze dus.
Dus: Ik vindt dat BartBV een beetje errug streng is, dat is dus mijn mening.
En ga nu niet reageren met: Hier is al een topic over geweest, WANT DAT WEET IK DUS AL!!!!
Maar ik denk ook niks te bereiken met dit topic. Ik heb nu dus (beetje) ruzie met Laui, terwijl ik alleen mijn mening gaf. Ik vindt dit dus echt nergens op slaan!

Hier 2 reacties die ik van Laui kreeg (ik kreeg er nog veel meer hoor):

-Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar als je zo bent als hier, dan wens ik je heel veel succes later!

-En ik denk echt dat je een beetje op je woorden moet passen, het komt gewoon nogal aggressief over.


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 22:08

Doei, en misschien tot ooit

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 22:25

Ik ga toch ook weg.... Ik ben er alleen vanavond nog om de reacties te lezen, en om mijn PB-tjes te lezen die ik van een aantal mensen krijg.


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 11:10

ik ga weg, dus zal het wel gezelliger worden hier, he mensen?
DOEIIII


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, AhrefsBot, Amazonbot, amy495, craiester, IASCrawler, Lalladidoo, ManonGrr, MuffinX, nicole_floor, NinaCharlie, Roosch, Telpeva, Vavane, Xayah, YandexBot en 200 bezoekers