Ik voel me klote!! WAAROM!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 22:01

Heb net heel veel foto´s gekeken van Toy, en ik had echt zo´n zielig liedje opstaan Dus 1 en 2 is 3! Ik janken! Nu nog eigenlijk... Ik heb ook uit verdriet heeeeel groot op me behang bij de foto´s van Toy geschreven: Toy, IK MIS JE!!! En het boeid me niet want me ouders er van vinden ik weet dat ik me knollie zo ontzettend!!!!!!

Sorry maar ik moets het echt ff kwijt en bart als je er een slotje op gooit: Het maakt me allemaal ff helemaal nix uit....

IK VOEL ME KLOTE!!!!!!!! Verdrietig

_________________
~°~°~Sluit me op in je hart, en verlies de sleutel~°~°~ AND I LOVE RIKI´S SHABRI 4-LIFE!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-07-14 22:33 ]</font>

Paradera

Berichten: 35
Geregistreerd: 07-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 22:48

Hey k**** man. Wanneer mag je weer naar hem toe dan? Ga je binnekort nog naar de pony's van je opa btw?

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 23:02

Kan me voorstellen hoor, het is ook echt erg als je je paardje moet missen! Wanneer ga je naar hem toe dan?

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 23:17

Ik zou eerst dus in juni gaan.... Niet van gekomen... Dus nu moet ik ff een keer afspreken met me opa en met die eigenaar en dan kan ik komen. Maar in principe heeft die eigenaar gezegt dat ik mag komen waneer ik wil....