BartBV/Laui

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:29

Volgensmij heb je het dan knap gedaan want ik heb laui nog nooit echt kwaad gezien (gelezen Tong uitsteken)!
En Bartvb vind ik niet TE streng. Af en toe heb ik zoiets, ik zou dat slotje nog ff uitstellen ofzo, maar ik vind zeker niet dat hij het slecht doet!
En verder wil ik ff complimeteren over bartvb dat hij iedere keer netjes meld als hij iets verplaatst heeft. bedankt daarvoor, erg sociaal!

Groetjes een tevrede bokker (bokster Tong uitsteken)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!



Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:51

Het gaat er totaal niet om hoe oud je bent het gaat er om hoe volwassen je je gedraagt! Ik ben ook 16 en dus ook nog een 'jonkie' maar ik probeer me zo volwassen mogelijk te gedragen (behalve in het kippuhhok als ik me knuffels wil laten zien Haha!). Dus niets tegen bokkers van 13, maar wel tegen bokkers die zich gedragen als een tiener!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 22:19

Toch erg vreemd dat ik het nogsteeds gezellig vind.
Het is veel drukker geworden, en ik antwoord echt niet op iedereen (sommig vind ik gewoon totallie-niet-boeiend). Maar dat kan ook niet als er zoveel geplaats wordt...

Mijn menig: Als je het niet gezellig vind, zeik dan niet maar ga lekker weg... *zucht*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, Leo, maaikemuis, wortel115 en 114 bezoekers