Betreft marcel..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:26

hihi rianne goeie
op msn had ik hem geblokkeerd eerst jij toch ook of was jij dat niet? omdat ie zo oud is en hij kletst echt kei veel met jongeren enzo dat is eigenlijk een beetje veeeel ste over dreven beetje pedofiel eigenlijk
en bart gooi dit er please niet af oke? dank je wel alvast
en rianne jij mag je mening hebben hij verschijnt telkens weer op me msn beeld maar niet echt zeure maar hij wil niks zeggen enzo en vind zichzelf knap (best wel zei ie) haha
al es een foto gezien?
maarja

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:33

haha hij zeurt NU op dit moment ook op msn

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:51

bart is niet langs gekomen tralalala
marsje is de irritanste bokker van de wereld tralala en marcel waarom ga je niet weg omdat je bokt tog stom vind haha

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten