Ruzie met een collega

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Ruzie met een collega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 23:39

Sinds afgelopen maandag heb ik ruzie met een collega. Zij was zeer teleurgesteld dat ik haar niet als eerste had verteld dat sandra haar steen er stond. Ik werd in een minuut tijd even een half kopje kleiner gemaakt. Nou weet ik ook dat ze heel veel om mij geeft als persoon dan he, maar zij wil niet reageren op mijn sms-jes e-mail's enz ik heb haar net een sms gestuurd dat als ze klaar is met werken dat zij mij dat even moet laten weten. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet het doet mij pijn dat iemand waar ik redelijk tot goed mee overweg kan en iemand die hard op weg was om een vriendin van mij te worden, mij van het een op het andere moment als een baksteen laat vallen. Ik snap hier niks van en zeker niet gezien de situatie waar ik in verkeer ( de maand januari/februari en het plaatsen van de steen en ga zo nog maaar even door). Waarom doen mensen zo, waarom kwetsen ze andere mensen op een ongekende manier.
Ik had haar graag als een maatje voor mij gehad en we waren ook hard op weg om dat te worden. Ik had dat ook al aan haar gevraagd en toen kreeg ik een volmondig JA als antwoord. En nu, nu flikt ze me dit en geloof mij dat komt hard aan in deze week.

Zo dat moest ik even kwijt

Wouter

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:33

jeetje zeg wat heb je een rare mensen, ik snap wel dat je dit ff kwijt moet.

Sterkte ermee

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:36

Zoals je het vertelt klinkt het erg kinderachtig van die collega, zo'n reactie omdat zij het niet als eerste wist. Komt nogal egoistisch over. Ik hoop voor je dat je het uit kunt praten met haar. Sterkte!

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 00:40

ik hoop het ook want ik zit hier heeeeeeeeeeel erg mee en zo als het er nu naar uit ziet gaat ze vanavond niet meer bellen en dan?

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:57

Ik begrijp dat je hier heel erg mee zit.

Maar ik zou gewoon met haar gaan praten en als ze niet wil luisteren of weer gaat schelden gewoon je gedachtes en gevoelens opschrijven.

En als ze dan nog niet luistert of reageert dan is ze jou niet waart, ze moet ook maar respecteren dat jij het ook moeilijk heb en tja dan vergeet je soms dingen en je klinkt als een hele lieve en redelijke jongen dus het slaat nergens op dat ze zo doet, veel sterkte iig!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 06:04

Ik vind het nogal vreemd dat je collega zo fel reageert omdat ze niet als eerste het nieuws van je heeft gehoord. Komt nogal onvolwassen over.
Als je er echt zo mee zit, zorg dan dat je haar te spreken krijgt. Bel haar op of ga langs, maar praat het iig uit. Misschien even wachten tot jullie beiden wat zijn "afgekoelt" zodat je weer op een normale toon met elkaar kunt praten.
Succes.