HELP ME! ik weet het niet meer!! :'(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:15

Wat is dat voor opleiding dan?
Kan me voorstellen dat de C1000 niet echt uitdagend is Scheve mond
Hoe lang moet je stage lopen?

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:31

Een week maar?! Dat is toch amper een stage te noemen?! Verward Ik dacht dat het over minstens 3 maanden ofzo ging...
Kom op dame, even kiezen op elkaar!
Je zult in je leven nog wel eens vaker dingen moeten doen die je niet leuk vindt, maar daar leer je ook van, word je uiteindelijk alleen maar sterker van. Doorzettingsvermogen kweken!

En anders toch maar eens proberen om een fatsoenlijk gesprek met je leraar te voeren, desnoods schakel je je ouders in ofzo, maar dat levert volgens mij al bijna meer stress op dan een weekje C1000.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:37

En wanneer gaat deze happening plaatsvinden? Volgende week of heb je nog even de tijd?
Anders moet je het misschien maar even laten zakken en er eens rustig over nadenken, dan kijk je er vast anders tegenaan, minder dramatisch.
Misschien dat je mentor over een poosje ook wat toegankelijker is, die is natuurlijk druk geweest om dat voor vandaag allemaal te regelen en dan komen er gelijk allerlei mensen 'klagen', kan me wel voorstellen dat ze daar een beetje kribbig van wordt. Gewoon op een rustig moment nog eens vragen, even laten zakken.
Laatst bijgewerkt door Margreet op 07-02-03 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, LiDi, luuntje, Maren, pony33 en 193 bezoekers